تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Max Battery Optimizer Premium 1.1.2 – بهینه ساز ساده و قدرتمند مصرف باتری اندروید!

دانلود امروز 16+

تاریخ انتشار دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

1

نسخه 1.1.2

دوست داشتن 1

Max Battery Optimizer v1.1.2 [Premium] – اپلیکیشن بهینه ساز ساده و کاربردی مصرف باتری اندروید
نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 1.99 دلار برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان

دستگاه های هوشمند علی رغم قابلیت های متنوع و گوناگون خود دارای محدودیت های مختلفی هستند که بعضا کاربران را آزار می دهد و در برخی از مواقع کاربر باید هزینه های زیادی را متحمل شود. از نمونه های این چنین مشکلاتی می توان به توانایی های پایین باتری اسمارت فون ها اشاره کرد. مصرف و تخلیه سریع باتری یکی از عمده مشکلاتی است که کاربر با آن رو به رو بوده و تا کنون راهکار های مختلفی توسط سازندگان دستگاه های هوشمند ارائه شده است که تنها برای مدتی کوتاه نیاز ها را برطرف می کنند. در این میان توسعه دهندگان نیز همانند سازندگان دست به کار شده اند و اقدام به معرفی نرم افزار هایی کاربردی نموده اند که مصرف باتری را کاهش می دهند. Max Battery Optimizer Premium عنوان یک اپلیکیشن بهینه ساز ساده و قدرتمند مصرف باتری اندروید می باشد که توسط GoNext App Developers توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که اشاره کردیم این نرم افزار با داشتن یک محیط بسیار ساده کمک می کند تا در مصرف باتری صرفه جویی کنید و عمر آن را افزایش دهید. سه حالت متنوع برای کاهش مصرف باتری در اختیار کاربران قرار دارد که هر کدام شان به نوعی فعالیت های دیوایس را محدود می کنند و اجازه می دهند تا باتری انرژی خود را در حالت ذخیره نگه دارد. یک پنل هوشمند نیز در این برنامه تعبیه شده است که کمک می کند تا قابلیت هایی نظیر بلوتوث، وای فای، اینترنت همراه و … را سریعا فعال و یا غیر فعال نمایید. علاوه بر این تیم توسعه دهنده به کاربران اجازه می دهد تا بدون نیاز به ابزار های جانبی فعالیت های پس زمینه را متوقف سازید و از مصرف بی رویه باتری جلوگیری نماید.

Max Battery Optimizer Premium

اپلیکیشن Max Battery Optimizer با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگونش توانسته است با پرداخت درون شبکه 1.99 دلاری خود امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وبسایت پر طرفدار فارسروید دریافت نمایید ؛ همانطور که ذکر شده این برنامه برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی شده است.

تغییرات نسخه v1.1.2 :

* برای این نسخه از برنامه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است .

مرتبط با پست 3 بهینه ساز ساده و کاربردی مصرف باتری اندروید Cleaner:- Ram Booster & Battery Optimizer Cleaner:- Ram Booster & Battery Optimizer review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating AVG Cleaner & Battery booster Android AVG Cleaner & Battery booster review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating HEBF Optimizer Pro HEBF Optimizer Pro review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Max Battery Optimizer Premium 1.1.2 – بهینه ساز ساده و قدرتمند مصرف باتری اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..