تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عضو مجلس خبرگان رهبری: درگیر یک نبرد رسانه‌ای هستیم

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در حال حاضر درگیر یک نبرد رسانه‌ای هستیم و باید در این جنگ، از پیام‌رسان‌های داخلی حمایت شود تا بستر مناسبی برای بیان دیدگاه‌ها داشته باشیم.

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین عسگر در آیین تجلیل از پیام رسان ایتا که در دانشگاه قم برگزار شد، عنوان کرد: در دنیای امروز، رسانه‌ها در درونی ترین لایه های زندگی انسان نفوذ کرده اند و تاثیر دارند، و در این شرایط اهمیت پیام رسان‌های ایرانی و لزوم حمایت از آن‌ها بیش از پیش مشخص می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر یک جنگ تمام عیار بین ارزش‌های اخلاقی و برنامه‌های نیروهای شیطان در جهان برقرار است و فضای مجازی یک عرصه بزرگ و جدی در این جنگ است و باید به این حوزه توجه جدی داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در حال حاضر درگیر یک نبرد رسانه ای هستیم و دشمن به این جنگ کاملا واقف است و توجه دارد ولی متاسفانه برخی در داخل از اهمیت این جنگ غافل هستند و نسبت به آن بی تفاوتند و همین موضوع باعث ایجاد آسیب‌هایی در این فضا می‌شود؛ باید در این جنگ رسانه‌ای از پیام‌رسان‌های داخلی حمایت شود تا بستر مناسبی برای بیان دیدگاه‌ها داشته باشیم.

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عضو مجلس خبرگان رهبری: درگیر یک نبرد رسانه‌ای هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..