تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای گلوله خوردن پسر فرماندار چابهار! / موسی بامری ترور شد+ عکس

به گزارش رکنا ؛ بعد از انتشار عکس و مطلبی در شبکه های اجتماعی مبنی بر تیراندازی به سمت پسر فرماندار چابهار هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرد. 
هوشنگ بامری معاون سیاسی فرمانداری چابهار ضمن تکذیب این خبر گفت: موسی بامری فرزند رحمدل بامری ساکن دلگان سیستان و بلوچستان که ظهر امروز توسط اشرار کشته شده است تنها دارای تشابه اسمی و فامیلی پدرش با فرماندار ویژه شهرستان چابهار می باشد. 
وی ضمن اعلام سلامتی خانواده فرماندار چابهار افزود: شهید رحمدل بامری بسیجی ساکن دلگان سیستان و بلوچستان که چندین سال قبل توسط اشرار منطقه به شهادت رسیده بود، امروز هم فرزند ایشان در ادامه راه پدر به این مقام نائل آمده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

0 0




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای گلوله خوردن پسر فرماندار چابهار! / موسی بامری ترور شد+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..