تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکایت فیس‌بوک از شرکت کره‌ای به خاطر نقض حریم شخصی کاربران

فیس بوک اعلام کرد که از شرکت کره‌ای Rankwave به خاطر سواستفاده از داده‌های کاربران این شبکه برای مقاصد بازاریابی، شکایت قضایی تنظیم کرده است.

جسیکا رومرو رئیس بخش دعوی قضایی و اجرای قوانین فیس‌بوک در این باره گفته:

ما فعالیت‌های شرکت Rankwave  که مرتبط با سرویس‌های بازاریابی و تبلیغاتی می‌شد تحت نظر داشتیم. این شرکت با تلاش های ما در زمینه تائید فعالیت‌هایش و تطابق آن‌ها با سیاست‌های فیس‌بوک همکاری مطلوبی نداشت. درحالی که رعایت این خط مشی برای تمام توسعه دهندگانی که از پلتفرم ما استفاده می کنند ضروری است.

در فایلی که فیس‌بوک برای شکایت از این شرکت کره‌ای تنظیم کرده چنین آمده است که Rankwave برخلاف قراردادش با این وبسایت عمل کرده و قانون ممنوعیت فعالیت‌های کلاهبردارانه، غیرقانونی و نامنصفانه را زیر پا گذاشته است. از سال 2010 این شرکت حداقل 30 برنامه در پلتفرم فیس‌بوک راه اندازی کرده و داده‌های مرتبط با این برنامه‌ها را برای ساخت و توسعه ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی مورد استفاده قرار داده است. در واقع چنین فعالیت‌هایی بر خلاف قوانین وبسایت فیس‌بوک است.

شرکت کره‌ای در هنگام تشکیل پرونده برای این شکایت قضایی ، زیرپا گذاشتن قوانین فیس‌بوک را رد کرد اما این شبکه اجتماعی مدارکی که Rankwave  برای اثبات دفاعیاتش ارائه داده کافی نمی‌داند. یکی از سخنگویان فیس‌بوک در این رابطه گفته است:

تا الان Rankwave در بررسی‌های ما همکاری نشان نداده‌ است. ما در تلاشیم تا اطلاعات بیشتری از آن‌ها گرفته و مشخص کنیم که چه سواستفاده‌ای از داده‌های پیج‌های کاربران و سازمان‌ها در فیس‌بوک شده است.

این شکایت درواقع نشان‌دهنده تلاش‌های فیس‌بوک برای اثبات ادعاهایش در رابطه با حفظ حریم شخصی کاربران است. چرا که در ماه‌های گذشته این شبکه با مشکلات امنیتی زیادی مواجه شد که باعث فاش شدن اطلاعات حساب کاربران و داده‌های شخصی آن‌ها شده بود.

فیس‌بوک اعتقاد دارد که فعالیت‌های شرکت Rankwave باعث زیرسوال رفتن اعتبار این شبکه اجتماعی شده و اطمینان کاربران به آن را خدشه دار کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکایت فیس‌بوک از شرکت کره‌ای به خاطر نقض حریم شخصی کاربران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..