تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان برای سرپانگهداشتن بنگاه‌های تولیدی تلاش کنند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، فرماندار سنندج  ظهر امروز در جلسه شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر با تاکید براینکه انگونه که باید مسیر توسعه را پیش نگرفته‌ایم و این نیازمند مدیریت صحیح بیشتر در جامعه بخصوص بهره‌گیری از فضای مجازی است، گفت: به منظور دستیابی به رشد و تعالی باید برخی از مسیر‌ها را تغییر دهیم و شیوه نوین و تاثیرگذار در مدیریت را در پیش بگیریم.

ابراهیم زارعی در ادامه تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری و اینکه کشور در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد، باید تمام تلاش خود را بیش از هر زمان به امر رونق تولید و سرپا نگهداشتن بنگاه‌های تولیدی معطوف سازیم.

زارعی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌ها در این شرایط خاص باید تمام تلاش خود را در راستای جلوگیری از افزایش نرخ بیکاری بکار گرفته و حفظ اشتغال موجود را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی در ادامه اظهار داشت: روسای ادارات در اجرا و ترویج امر به معروف و نهی از منکر جزو شاخص‌ترین افراد جامعه به حساب می‌آیند و باید در گسترش این امر مهم کوشا باشند.

فرماندار سنندج به عادی جلوه ندادن امر روزه خواری در ادارات تاکید کرد و افزود: کسی که در نظام جمهوری اسلامی کار می‌کند باید به تمامی اصول اسلامی نظام پایبند باشد.

زارعی به برگزاری هفته شورا در سنندج گریزی زد و گفت: شورا‌ها یکی از ارکان مهم مدیریتی در شهر‌ها هستند، اما متاسفانه برخی از مدیران ادارات در جلسه هفته شورا که در سنندج برگزار شد حضور نداشتند در حالی که مسوولان و مدیران باید توجه خاصی به این نهاد مردمی داشته باشند.

وی در پایان بیان کرد:بیش از هر زمانی به وحدت و همدلی نیاز داریم شرایط اقتصادی مردم بسیار سخت است باید با نظارت بیشتر بر بازار مانع سوء استفاده برخی سودجویان از شرایط کنونی شد.

حسن عسگری فرمانده سپاه شهرستان سنندج هم در این جلسه اظهار کرد: اداراتی که شورای امر به معروف و نهی از منکر ندارند شورا را به مسئولیت رئیس اداره راه‌اندازی و گزارش پیشرفت کار را به ستاد استانی اعلام کنند.

وی افزود: برخی از افراد به دلیل عذرشرعی نمی‌توانند روزه بگیرند، اما نباید اجازه دهیم روزه‌خواری در ادارات رواج و موجب تضعیف حقوق دیگران شود.

فرمانده سپاه سنندج خاطر نشان کرد: با توجه به شروع فصل گرما باید به پوشش کارمندان در ادارات و رضایت‌مندی ارباب رجوع به عنوان یک معروف توجه بیشتر شود.

عسگری به بحث طلایه‌داران معروف هم گریزی زد و اذعان داشت: در طرح طلایه‌داران معروف، افراد پس از گذراندن مراحل مختلف گزینش، آموزش و کسب مجوز، در قالب گروه‌های تذکر لسانی سازماندهی می‌شوند.

به گفته وی، باید اجرای این طرح در شهرستان سنندج با اولویت ادارات و کارخانجات به صورت جدی دنبال شود تا با بهره‌گیری از این ظرفیت در راستای ترویج معروفات و مقابله با منکرات گام‌های اساسی برداریم.

وی در پایان به شروع کار شورای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد هم اشاره کرد و گفت: شورا‌های امر به معروف باید در تمام مساجد فعال شود.

انتهای پیام/ع

حفظ اشتغال و رونق تولید اولویت مدیران باشد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان برای سرپانگهداشتن بنگاه‌های تولیدی تلاش کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..