تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محاصره اقتصادی یکی از حربه‌های دشمن برای مقابله با کشورمان است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ آیت‌الله سبحانی در سلسله مباحث تفسیر قرآن کریم که در مدرسه علمیه حجتیه برگزار شد با اشاره به اهمیت جهاد در اسلام گفت: یکی از بهانه‌های منافقین برای عدم حضور در جهاد این بود که می‌گفتند ما را به جنگ مبر تا درگیر فتنه نشویم.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم افزود: افرادی که به جهاد نمی‌روند در گناه بزرگ شدند، این گروه محاصره اقتصادی هم می‌کردند، ولی مدعی ایمان شدند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه محاصره اقتصادی یکی از حربه‌های دشمن برای مقابله با کشورمان است، خاطرنشان کرد: محاصره مسلمانان توسط دشمنان مثل محاصره ترامپ است، تحریم و فتنه‌گری آمریکا در امتداد فتنه‌گری و تحریم‌های صدر اسلام است.

آیت الله سبحانی بیان کرد: یکی از نشانه‌های منافق این است که از پیروزی مسلمانان ناراحت می‌شود، ولی در صورت شکست مسلمانان خوشحال می‌شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: هنگامی که کشورمان در موضوعات مختلف به موفقیت می‌رسد رسانه‌های خارجی عصبانی می‌شوند، در موضوع سیل که سبب مشکلاتی شد با خوشحالی خبر آن را منتشر کردند، ولی از خبر ساماندهی سیل و کمک به سیل‌زدگان جلوگیری کردند.

آیت‌الله سبحانی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر جمهوری اسلامی به‌تمام معنا قدرتمند شد همه رسانه‌هایی که علیه آن سخت می‌گویند به عزا نشسته و علیه آن سخن گفتند، ولی اگر زلزله و حادثه‌ای در کشور ایجاد شود با خوشحالی آن را بازتاب می‌دهند.

آیت الله سبحانی بیان کرد: اعتقاد به قضا و قدر یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه باشد، آنچه خدا برای ما نوشته است خیر و صلاح ما است و اگر شهادت و زندگی و مرگ طبیعی را برای ما نوشته حیات اخروی است و از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: در نظام اسلامی مشکلات وجود دارد و ما این موضوع را قبول داریم، ولی باید مشکل را برطرف کرده و نگذاریم دیگران علیه کشورمان سخن بگویند.

انتهای پیام/ح

توضیحات آیت الله سبحانی در مورد محاصره اقتصادی دشمنان  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محاصره اقتصادی یکی از حربه‌های دشمن برای مقابله با کشورمان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..