تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری در حوزه مواد مخدر ۹۰ درصد افزایش یافت

ساعت: 15:28 منتشر شده در مورخ: 1398/02/23 شناسه خبر: 1485649

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به افزایش ۹۰ درصدی دستگیری در حوزه مواد مخدر نسبت به سال گذشته گفت: از ابتدای سال جاری تا روز گذشته هزار و ۱۷۰ مورد دستگیری در رابطه با مبارزه با مواد مخدر در استان داشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، بیژن خدایی در اولین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سال جاری که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در حوزه بویین زهرا به صورت مداوم انجام می‌شود و باتوجه به تعدد جرم در روستای عصمت آباد، ۲ مورد طرح در این منطقه انجام شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به افزایش ۹۰ درصدی دستگیری در حوزه مواد مخدر نسبت به سال گذشته گفت: از ابتدای سال جاری تا روز گذشته یک هزار و ۱۷۰ مورد دستگیری در رابطه با مبارزه با مواد مخدر در استان داشتیم.

علی نعمت الهی در ادامه اظهار کرد: باید در زمینه مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر جدی‌تر وارد عمل شویم چراکه مردم بیشتر این عوامل را در سطح شهرها و روستاها می‌بینند؛ علی‌رغم اینکه نیروی انتظایم در این زمینه عملکرد خوبی دارد اما نیاز به قاطعیت بیشتری در این زمینه داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: مسئله فرهنگی در حوزه مبارزه با مواد مخدر بحث بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

۵۰۰معتاد در طرح ۱۶گانه مناطق آسیب‌پذیر ساماندهی شدند

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری وزارت کشور، طرح مناطق آسیب پذیر را در مناطق ۱۶ گانه استان آغاز کرد که قزوین در این زمینه موفق عمل کرد و توانستیم ۵۰۰ نفر را به مرحله ترک و یا در آستانه ترک برسانیم.

این مسئول افزود: درخواست داریم که از استاندار نسبت به این طرح توجه بیشتری داشته باشد تا با در نظر گرفتن منابع استانی بتوانیم این طرح را گسترش دهیم.

نعمت الهی  اضافه کرد: ۱۶ طلبه خوش فکر در این مناطق ۱۶ گانه آسیب پذیر فعال هستند و تقویت این مجموعه می‌تواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

آمار افراد درگیر با اعتیاد به تفکیک جنسیتی مشخص شود

وی بیان کرد: مناطق مهرگان، آبیک و بویین زهرا هم متاضی اجرای این طرح هستند اما به دلیل محدودیت مالی امکان اجرا را نخواهیم داشت.

صدیقه ربیعی ادامه داد: مرگ و میر بر اثر اعتیاد قابل توجه است که نشان می‌دهد زنان باتوجه به جایگاه ویژه‌ای که در خانواده دارند از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری قزوین افزود: برای اینکه بتوانیم برنامه‌ریزی بهتری در استان داشته باشیم باید آمار افراد درگیر با اعتیاد به تفکیک جنسیتی مشخص شود.

وی با اشاره به کاهش سن اعتیاد گفت: اگر گزارش‌ها به تفکیک سن و مناطق آسیب پذیر و پرخطر مشخص شود، بهتر می‌توانیم موضوعات را در برنامه‌ریزی‌های مختلف در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری در حوزه مواد مخدر ۹۰ درصد افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..