تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش قیمت آرد سهمیه کارخانه‌ها عامل بالا رفتن قیمت ماکرونی شده است

ساعت: 15:00 منتشر شده در مورخ: 1398/02/23 شناسه خبر: 1485625

رئیس اتحادیه خواربارفروشان استان زنجان با اشاره به علت افزایش قیمت ماکرونی گفت: افزایش قیمت آرد سهمیه کارخانه‌ها عامل بالا رفتن قیمت ماکرونی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص افزایش قیمت ماکرونی اظهار کرد: آرد یک کالایی است که در انحصار دولت است و در اختیار یک فرد خاص نیست.

وی عنوان کرد: کارخانجات ماکرونی اگر آرد را ارزان دریافت کنند قطعا با قیمت ارزان‌تر نیز عرضه خواهند کرد.

رئیس اتحادیه خواربارفروشان استان زنجان بیان کرد: دو حالت ممکن است در افزایش قیمت ماکارونی پیش بیاد کارخانه‌ها اینکه یا خود سرانه اقدام به افزایش قیمت‌ها کردند یا ارگان‌های دولتی مجوز افزایش قیمت داده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر کالاهای ماکرونی که با قیمت 5 هزار تومان روی محصول مشخص شده در بازار توزیع شده است.

علیمحمدی افزود: برای حل چنین مشکلاتی در هر نوع کالا دولت باید در خصوص کاهش قیمت‌ها اقدام کرده و از تولیدکننده و کشاورزان حمایت کند تا قیمت‌ کالاها در بازار واقعی شوند.

وی در مورد وضعیت بازار قند و شکر افزود: روزانه 5 تن قند و 10 تن شکر توزیع شده که علاوه بر آن در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای سطح شهر نیز قند و شکر توزیع می‌شود.

رئیس اتحادیه خواربارفروشان استان زنجان در خصوص اینکه در حال حاضر قند در بسیاری از فروشگاه‌های سطح شهر زنجان بالاتر از نرخ مصوب عرضه می‌شود افزود: این موضوع در برخی از فروشگاه‌ها قبلا وجود داشت و بازرسی و مسئولانی که تصمیم‌گیرنده هستند قیمت قند و شکر را به یک قیمت مصوب اعلام کردند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر دو هفته است روزانه قند و شکر در سطح استان توزیع می‌شود که این میزان به نظر بنده نیاز استان را تامین می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش قیمت آرد سهمیه کارخانه‌ها عامل بالا رفتن قیمت ماکرونی شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..