تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت خودرو و مسکن متناسب با درآمد مردم نیست/ دست اندرکاران تنظیم بازار عملکرد خوبی نداشتند

ساعت: 14:56 منتشر شده در مورخ: 1398/02/23 شناسه خبر: 1485617

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به لزوم کنترل اصولی قیمتها در بازار گفت: قیمت خودرو و مسکن متناسب با درآمد مردم نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه بازار خودرو  وضعیت خوبی ندارد، اظهار کرد: نوسانات نرخ ارز، کاهش تولید، کاهش واردات و همچنین هجوم نقدینگی به این بازار سبب شده  تا بازار خودرو حال روز خوشی نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه بازار خودرو به صورت دستوری قابل کنترل نیست، ابراز کرد: دولت باید پارامترهای بازار را کنترل کند و تنها چیزی که در این بازار محلی از اعراب ندارد، دستور است.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت‌های دستوری و کنترلهای دستوری در این وضعیت جواب نمی‌دهد، عنوان کرد: دولت باید با برنامه اصولی این بازار را کنترل کند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای با سودجویی و به هم ریختن بازار در افزایش قیمتها تاثیر داشتند، تصریح کرد: بخشی از افزایش قیمتها مربوط به این موضوع بوده که نهادهای نظارتی در این خصوص باید وارد عمل شوند.

احمدی با بیان اینکه دولت در صورت پایین بودن قیمت دستوری از قیمت تمام شده کالا باید جبران زیاد کند، گفت: به همین خاطر است که بنده اعتقاد دارم باید با اصول برای کنترل این بازار اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه دست اندرکاران تنظیم بازار باید عملکرد بهتری در این حوزه داشته باشند، ادامه داد: قیمتها به خصوص در بازار خودرو و مسکن متناسب با درآمد مردم نیست.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در فشار اقتصادی هستند، اظهار کرد: معیشت مردم تحت فشار بوده و توان خرید مردم به شدت کاهش یافته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت خودرو و مسکن متناسب با درآمد مردم نیست/ دست اندرکاران تنظیم بازار عملکرد خوبی نداشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..