تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویکرد حمایتی زکات برای مددجویان گلستانی /​کمک ۲۰۰ میلیون تومانی اتاق تعاون به مددجویان سیل‌زده گلستانی

ساعت: 14:04 منتشر شده در مورخ: 1398/02/23 شناسه خبر: 1485560

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: کمیته امداد استان گلستان باهدف حمایت بیشتر از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه، ۸۵ درصد از زکات جمع‌آوری‌شده سال گذشته را در سرفصل حمایت از فقرا و محرومان و ۱۵ درصد آن را نیز در سرفصل‌های عمرانی هزینه کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ نخستین جلسه شورای زکات استان  امروز با حضور آیت‌الله نور مفیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان به‌عنوان رئیس شورای زکات با رویکرد حمایتی از مددجویان و نیازمندان گلستانی برگزار شد.

اسکندر اسکندری با ارائه گزارش عملکرد این نهاد در حوزه زکات گفت: سال ۹۷ استان گلستان با جمع‌آوری بیش از ۵۷ میلیارد تومان زکات رتبه برتر کشوری در حوزه زکات را کسب کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان  با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ پرداخت زکات بین مردم، به بیان آسیب‌ها و چالش‌های موجود، ارائه راهکارهای پیشنهادی و اعلام ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای توسعه زکات دراستان پرداخت.

اسکندری افزود: کمیته امداد استان گلستان باهدف حمایت بیشتر از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه، ۸۵ درصد از زکات جمع‌آوری‌شده سال گذشته را در سرفصل حمایت از فقرا و محرومان و ۱۵ درصد آن را نیز در سرفصل‌های عمرانی هزینه کرده است.

وی یادآور شد: سال ۹۷ از زکات پرداختی مودیان،۴۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای کمک‌هزینه جهیزیه نوعروسان، کمک‌هزینه تحصیلی و آزادی زندانیان اختصاص یافت.

اسکندری ادامه داد: بیش از هشت میلیارد تومان از زکات جمع‌آوری‌شده سال گذشته، صرف پروژه‌های عمرانی ساخت مسجد، خانه عالم، غسالخانه و سایر امور عمرانی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان همچنین در گفتگو با خبرنگاران از کمک اتاق تعاون به مددجویان گلستانی آسیب‌دیده خبرداد و گفت: این کمک ها شامل ۵۵۰۰ کیلو برنج، ۲۸۰ عدد روغن، ۸۵ عدد پتو و گلیم فرش و سایر مواد غذایی موردنیاز به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان است.

اسکندری با قدردانی از همکاری سایر نهادها و ارگان‌ها در خدمت‌رسانی به مددجویان سیل‌زده افزود: با توجه به شروع ماه مبارک رمضان، در اسرع وقت کمک‌های اهدایی بین مددجویان سیل‌زده این نهاد توزیع می‌شود.

وی بابیان اینکه سطح خسارت به سیل‎زدگان گسترده است، تصریح کرد: مردم نوع‎دوست می‎توانند کمک‎های خود به خانواده‌های سیل‎زده گلستانی را از طریق کد #۰۱۷*۸۸۷۷* و یا به شماره‌حساب‌ ۰۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ کمیته امداد نزد بانک ملی واریز کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویکرد حمایتی زکات برای مددجویان گلستانی /​کمک ۲۰۰ میلیون تومانی اتاق تعاون به مددجویان سیل‌زده گلستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..