تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنوزی با مشتریان ماشین سازی به توافق نرسید

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یک منبع آگاه، به نظر می‌رسد مذاکره مسئولان باشگاه خونه به خونه بابل با زنوزی مالک باشگاه ماشین سازی تبریز، برای خرید امتیاز ماشین سازی و انتقال این امتیاز به بابل به ثمر ننشست و زنوزی به مسئولان خونه به خونه جواب رد داد. به نظر مالک متمول ماشین سازی و تراکتور سازی امتیاز تیم ماشین سازی را در حالی واگذار می‌کند که این تیم در آذربایجان حفظ شود.

گفته می‌شود مسئولان ورزشی استان آذربایجان غربی به دنبال خرید امتیاز تیم ماشین سازی و انتقال این تیم به ارومیه هستند.

طبق بند ۵ ماده ۱۸ اساس نامه فدراسیون فوتبال، یک شخص نمی‌تواند مالک ۲ تیم در لیگ برتر باشد، زیرا در این صورت احتمال تبانی شدت می‌گیرد. حال باید دید با واگذاری امتیاز تیم ماشین سازی توسط زنوزی، شائبه‌های مربوط به کمک این تیم به تراکتور سازی به پایان می‌رسد یا خیر، و آیا در صورت واگذار نشدن امتیاز این تیم، فدراسیون نشین‌ها اجازه مالکیت بر ۲ باشگاه تبریزی را به زنوزی مالک این ۲ باشگاه خواهند داد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار درباره باشگاه ماشین سازی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنوزی با مشتریان ماشین سازی به توافق نرسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..