تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طالقانی: سرمربی تیم ملی در سریع‌ترین زمان ممکن انتخاب می‌شود/ اطلاعی از توافق با ویلموتس ندارم

طالقانی: سرمربی تیم ملی در سریع‌ترین زمان ممکن انتخاب می‌شود/ اطلاعی از توافق با ویلموتس ندارمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره انتشار خبر توافق قطعی مارک ویلموتس بلژیکی با این فدراسیون برای برعهده گرفتن سرمربیگری تیم ملی کشورمان از سوی رسانه‌های بلژیکی با مبلع یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در هر فصل بیان کرد: من از این موضوع بی اطلاعم و بهتر است همانگونه که رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده رسانه‌ها اجازه بدهند بحث انتخاب سرمربی تیم ملی به صورت قطعی از طریق مسئولان فدراسیون اعلام شود.

او درباره اینکه تکلیف سرمربی تیم ملی چه زمانی مشخص می‌شود، اظهار داشت: موضوع قطعی این است که سرمربی آینده تیم ملی یک مربی بزرگ و اروپایی است، اما تا زمانیکه بحثی قطعی نشده باشد نباید نام او را در رسانه‌ها مطرح کنیم. درباره زمان انتخاب سرمربی هم باید بگویم همانگونه که مهدی تاج اعلام کرده فرآیند انتخاب سرمربی تیم ملی به بهترین و سریع‌ترین شکل ممکن در حال انجام شدن است.

طالقانی درباره مطرح شدن گزینه‌های مختلف برای سرمربیگری تیم ملی اظهار داشت: در جلسه قبلی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گزینه‌های خوبی برای هدایت تیم ملی مطرح شد و طبیعی است در این وضعیت رسانه‌ها هم گمانه زنی کنند، اما تها زمانیکه موضوع قطعی نشود نام سرمربی تیم ملی اعلام نخواهد شد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا مبلغی که در رسانه‌ها برای ویلموتس مطرح شده است صحت دارد: من از این مبلغ و مذاکره با مربی‌ که می‌گویید اطلاعی ندارم، اما مفاد قرارداد سرمربی جدید تیم ملی باید از سوی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون تائید شود.

بیشتر بخوانید: طالقانی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی به تاج اعتماد داریم/ یادم نمی آید در جلسه هیئت رئیسه نام ویلموتس مطرح شده باشد

انتهای پیام/

اظهارات طالقانی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طالقانی: سرمربی تیم ملی در سریع‌ترین زمان ممکن انتخاب می‌شود/ اطلاعی از توافق با ویلموتس ندارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..