تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوردنی‌هایی که گرسنگی ماه رمضان را از شما دور می‌کند

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، در ماه مبارک رمضان باید در وعده سحر و افطار خود غذا‌های کامل را جای داد تا به کمک آن‌ها انرژی یک روز را کسب کرد و بدون هیچ مشکلی روزه‌داری کرد.

در اینجا به معرفی موادغذایی کاملی که می‌توانند انرژی یک روز شما را تأمین کنند، می‌پردازیم.

ماهی سالمون

این ماهی میزان قابل توجهی پروتئین، مواد معدنی و چربی را در خود جای داده است و در کنار امگا ۳‌ای که دارد می‌تواند انرژی روزانه شما را تأمین کند بهتر است ماهی سالمون را در وعده سحر خود جای دهید و به کمک انرژی ذخیره شده آن در بدنتان یک روز را سپری کنید.

برای فرار از گشنگی در ماه رمضان چه بخوریم؟

جگر

جگر گوسفند سرشار از ویتامین‌های B۱۲، B۶، B۵ و آهن است این ماده غذایی انرژی کاملی دارد و می‌تواند به طور کامل انرژی شما را تأمین کند خوردن چند گرم جگر سبب ایجاد چندین برابر انرژی بیشتر در بدن می‌شود.

برای فرار از گشنگی در ماه رمضان چه بخوریم؟

سیب‌زمینی

این ماده غذایی میزان قابل توجهی از مواد معدنی بدن را تأمین می‌کند، زیرا حجم بسیاری از پتاسیم، آهن، منیزیم و ویتامین‌ها را در خود جای داده است خوردن سیب‌زمینی به دلیل آن که سبب پر شدن حجم معده می‌شود می‌تواند ساعت‌ها شما را سیر نگه دارد.

برای فرار از گشنگی در ماه رمضان چه بخوریم؟

کلم پیچ

کلم پیچ سرشار از ویتامین‌های مختلف، موادمعدنی، فیبر و آنتی اکسیدان است و حجم آب زیادی که در آن به کار رفته است نه تنها تشنگی شما را برطرف می‌کند بلکه سبب پر شدن ظرفیت معده شما هم می‌شود.

برای فرار از گشنگی در ماه رمضان چه بخوریم؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوردنی‌هایی که گرسنگی ماه رمضان را از شما دور می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..