تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باشگاه ریشه‌دار ایتالیایی به دسته سوم سقوط کرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حدود پنج ماه پیش بود که اعلام شد باشگاه پالرمو با قیمت نمادین ده یورو به یک گروه انگلیسی واگذار شده است. البته این گروه موظف بود تا مبلغ 22.8 میلیون یورو را در باشگاه سرمایه گذاری کند تا حساب های این باشگاه متوازن شود. مائوریتزیو زامپارینی، مالک جنجالی باشگاه نیز با انتشار یک نامه سرگشاده، از هواداران پالرمو خداحافظی کرد و ترک این باشگاه را دردناک توصیف کرد. پالرمو از ابتدای فصل جاری سری بی ایتالیا شانس زیادی برای صعود به سری آ داشت، اتفاقی که دیگر ممکن نیست.

 به دلیل اقدام عجیب مالک سابق پالرمو برای فروش غیرقانونی این باشگاه، این تیم با حکم دادستانی ایتالیا به سری سی سقوط کرد. زامپارینی در تلاش بوده تا با فروش پالرمو اقدام به پولشویی و داشتن حساب‌های جعلی کند. پالرمو حالا در حالی به سری سی سقوط کرده که هم‌اکنون در رده سوم سری بی حضور داشت و می‌توانست از طریق پلی آف به سری آ بازگردد. احتمالا زامپارینی نیز حدود پنج سال از فعالیت‌های ورزشی محروم شود. با وجود سقوط پالرمو به سری سی، این باشگاه درخواست تجدیدنظر داده تا دوباره به سری بی برگردد.

255 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باشگاه ریشه‌دار ایتالیایی به دسته سوم سقوط کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..