تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلات و محرومیت‌های بزرگ‌ترین استان کشور در «به اضافه مستند»

مشکلات و محرومیت‌های بزرگ‌ترین استان کشور در «به اضافه مستند»به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «بلوچستان» به کارگردانی محسن زارعی از شبکه مستند پخش خواهد شد. در این قسمت و پس از پخش مستند،حسین‌علی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و حمیدرضا خان‌محمدی، مسئول هیئت آل یاسین، از گروه‌های جهادی فعال در سیستان و بلوچستان مهمان برنامه خواهند بود و به بررسی مشکلات استان سیستان و بلوچستان و محرومیت این منطقه از کشورمان می‌پردازند. علاوه بر این، محمد تقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.

مستند «بلوچستان»، روایتی تصویری و مستند از محرومیت‌های منطقه بلوچستان و وضعیت توسعه‌یافتگی آن در سال‌های اخیر است. در این مستند، مشکلات و محرومیت‌های بزرگ‌ترین استان کشور در حوزه‌های کشاورزی، آموزش، بهداشت، صنعت و ... مورد نقد و بررسی قرار گرفته و تصاویری واقعی از زندگی اهالی حاشیه‌نشین این استان به نمایش درمی‌آید.

سیستان و بلوچستان را باید بزرگ‌ترین استان و در عین حال حاشیه‌ای‌ترین استان کشور دانست. این موضوع در ابعاد رسانه‌ای نیز نمود داشته و نسبت به این منطقه از کشورمان خبررسانی مناسبی انجام نمی‌شود. بیش‌تر اخبار منتشر شده درباره این منطقه، اخبار منفی نظیر تبعید، مواد مخدر، گروه‌های تروریستی و ... است که این اتفاق ریشه در حاشیه‌ای بودن سیستان و بلوچستان دارد.

مستند «بلوچستان» که به کارگردانی محسن زارعی و به تهیه‌کنندگی شبکه مستند سیما ساخته شده است، پیش از این در بخش شهید آوینی جشنواره حقیقت و جشنواره عمار حضور داشت و اکنون برای اولین بار در شبکه مستند و برنامه «به اضافه مستند» پخش و رونمایی خواهد شد. این قسمت از برنامه روز سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روز‌های چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ساعت ۹ و جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستند‌های دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هرهفته ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلات و محرومیت‌های بزرگ‌ترین استان کشور در «به اضافه مستند»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..