تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تست قابلیت اضافه کردن متن آهنگ در استوری اینستاگرام

تست قابلیت اضافه کردن متن آهنگ در استوری اینستاگرامبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه اجتماعی تحت مدیریت فیس‌بوک یعنی اینستاگرام، این روزها در حال آزمایش قابلیتی از استیکرها است که متن آهنگ‌های در حال پخش در استوری کاربران را به نمایش می‌گذارد. تاریخ عرضه این قابلیت جالب هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است چرا که متخصصان در حال توسعه آن هستند. استیکر متن آهنگ‌های اینستاگرام همانند نظرسنجی‌ها و اسلایدرهای استوری در این شبکه اجتماعی کار خواهد کرد و کاربران برای گذاشتن آن‌ها در استوری خود، تنها باید استیکر «Lyrics» را بکشند و روی پست خود بگذارند.

این قابلیت بسیار جالب که به نظر می‌رسد پس از انتشار رسمی آن طرفداران زیادی هم پیدا کند، ابتدا توسط جین مانچون وونگ، یک فعال شبکه‌های اجتماعی دیده شد. قابلیت جدید اینستاگرام بخش استوری‌های این شبکه اجتماعی را حتی بیش از پیش شلوغ خواهد کرد. پیش از این، اینستاگرام با موسیقی متن فیلم‌ها و سریال‌های مختلف برای کاربران خود سرگرمی درست کرده بود. قابلیت موسیقی متن سال گذشته برای کاربران فعال شده بود و به کاربران اجازه می‌داد تا برای ویدئوهای خود یک موسیقی متن انتخاب و همراه با آن به اشتراک بگذارند. اینستاگرام همراه با معرفی قابلیت جدید خود این قول را داده است که همراه با موسیقی‌ها، متن‌های هنرمندان و خواننده‌های معروف جهان را به دیتابیس خود اضافه کند. بعد از موسیقی متن، اینستاگرام بخش پرسش و پاسخ و شمارش معکوس را اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: پایان پشتیبانی واتس‌اپ از ویندوزفون

گفتنی است، اینستاگرام با این کارها در تلاش است که اسنپ‌چت، تیک‌تاک و دیگر برنامه‌های شبکه اجتماعی را کنار بگذارد و به دنبال این است که هر قابلیت برنامه‌های رقیبان خود را روی فید اینستاگرام پیاده کند و کاربران آن‌ها را به صورت یک برنامه منسجم داشته باشند. علاوه بر معرفی متن موسیقی‌های پس‌زمینه در استوری، اینستاگرام اعلام کرده است که استوری‌ها در آینده نزدیک دچار تغییرات اساسی خواهند شد که در حال حاضر توسط ۵۰۰ میلیون کاربر در حال استفاده است. اینستاگرام همچنین اعلام کرده است که استیکر متن آهنگ قرار است برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید عرضه شود.

انتهای پیام/

اضافه شدن متن آهنگ به استوری اینستاگرام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تست قابلیت اضافه کردن متن آهنگ در استوری اینستاگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..