تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهید کرولالی که هر روز با امام زمان صحبت می کرد +فیلم

شهید کرولالی که هر روز با امام زمان صحبت می کرد.+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مستندی از زندگی شهیدی را که با وجود ناشنوا بودن با امام زمان(عج) صحبت می‌کرد، مشاهده می‌کنید .شهید عبدالمطلب اکبری با اخلاص در عمل به مقام و جایگاهی رسیده بود که قبل شهادت، امام زمان(ع) محل شهادتش را به او نشان داد.

شهید عبدالمطلب اكبری كسی بود كه قبل از شهادت قبرش را به هم‎رزمانش نشان داده بود. این شهید بزرگوار چندین وصیت‎نامه نوشته است كه یكی از آنها را ما در ذیل این مطلب قرار داده‌ایم. شهید عبدالمطلب اكبری سرانجام در تاریخ ۶۵/۱۲/۴ به شهادت رسید.

بخشی از وصیت نامه این شهید در همین رابطه را می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یک عمر هرچی گفتم به من می‌خندیدند، یک عمر هرچی می‌خواستم به مردم محبت کنم فکر کردند من آدم نیستم و مسخره‌ام کردند، یک عمر هرچی جدی گفتم شوخی گرفتند. یک عمر کسی رو نداشتم باهاش حرف بزنم، خیلی تنها بودم. اما مردم! حالا که ما رفتیم بدونید، هر روز با آقام حرف می‌زدم و آقا بهم گفت: "تو شهید می‌شی. جای قبرم رو هم بهم نشون داد. این را هم گفتم، اما باور نکردید!»

در ادامه می‌توانید بخشی از مستندی از زندگی این شهید عالی‌مقام را مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهید کرولالی که هر روز با امام زمان صحبت می کرد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..