تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنان امیدبخش بهنام صفوی در برنامه خندوانه +فیلم

سخنان امیدبخش بهنام صفوی در برنامه خندوانه +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام صفوی خواننده پاپ کشورمان به دلیل درگیری با  بیماری سرطان، به مناسبت «روز پزشک» مهمان برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شده بود؛ در همین رابطه و پس از درگذشت وی، قسمتی از صحبت‌های او در این برنامه در فضای مجازی به اشتراک گذاشته  شده است.

بیشتر بخوانید:  تصاویری از بهنام صفوی در کنار فرزندش 

بهنام صفوی پس از آنکه در این برنامه در خصوص وضعیت جسمی خود توضیحاتی را ارائه داد و در ادامه از نقش امید در زندگی مبتلایان به این بیماری گفت: در جلسه پرتو درمانی که داشتم و همانطور که می‌دانید مرحله بسیار سختی است به روزهای خوب آینده امیدوار بودم. برخی‌ها از درگیریشان با بیماری سرطان بسیار ناراحت بودند اما با آن‌ها صحبت می‌کردم و تذکر می‌دادم که فقط باید امیدوار باشند. وی با بیان این که بعضی از افراد حتی با یک سرماخوردگی سطحی دست از تلاش می‌کشند، گفت: با بهره گیری از روحیه حتی می‌توان از این مشکلات سطحی نیز عبور کرد.

گفتنی است؛ بهنام صفوی خواننده جوان کشورمان صبح امروز ۲۳ اردیبهشت سال ۹۸، در سن ۳۶ سالگی پس از چند سال مبارزه با بیماری سرطان، در بیمارستانی در شهر اصفهان چشم از جهان فروبست. در ادامه قسمتی از صحبت‌های این خواننده در  برنامه خندوانه را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنان امیدبخش بهنام صفوی در برنامه خندوانه +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..