تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأمین اجتماعی عاملی تاثیرگذار در افزایش تولید و شکوفایی اقتصادی است

عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با رؤسای تأمین اجتماعی شعب یک و دو دزفول دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از رویکرد سازمان تأمین اجتماعی در بهره گیری از فناوری اطلاعات، تکنولوژی و خدمات غیرحضوری گفت:: تأمین اجتماعی عاملی تأثیرگذار در افزایش تولید، شکوفایی اقتصادی و ایجاد همدلی میان آحاد جامعه بویژه روابط کارگری و کارفرمایی است.

تأمین اجتماعی عاملی تاثیرگذار در افزایش تولید و شکوفایی اقتصادی است
پاپی زاده وجود دو شعبه و یک دفتر کارگزاری تأمین اجتماعی در شهرستان دزفول را برگرفته از اهتمام و توجه این سازمان نسبت به مردم برشمرد و تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بعنوان قانون گذار، با درک صحیح و وضع قوانین، در اجرای هر چه بهتر و بیشتر خدمات و تعهدات سازمان تأمین اجتماعی به بیش از نیمی از جمعیت کشور اثرگذار خواهند بود و این امر نیازمند آگاهی بیش از پیش نمایندگان به اهداف، برنامه‌ها، مسائل و چالش‌های سازمان تأمین اجتماعی است.

همچنین علی بساک رئیس شعبه تأمین اجتماعی یک دزفول با اعلام اینکه ١٩٠ هزار بیمه شده و مستمری بگیر اصلی و تبعی و به تعبیر دیگر ٤٢ درصد مردم شهرستان دزفول، تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند گفت:: امروز شاهد صدور و چاپ اولین دفاتر درمانی غیرحضوری در شعبه یک دزفول بودیم که نوید دهنده توسعه روز افزون ارائه خدمات غیرحضوری و سرعت خدمات رسانی به مخاطبان است.

بساک با تقدیر از حمایت‌های نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در راستای اجرای اهداف و برنامه‌های این سازمان افزود: حضور قانون گذاران در واحد‌های تابعه سازمان آشنایی بیش از پیش آنان را در کارکرد‌های امور بیمه‌ای و درمانی رقم خواهد زد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأمین اجتماعی عاملی تاثیرگذار در افزایش تولید و شکوفایی اقتصادی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..