تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهنام صفوی؛ عاقبت تومور از کوک خارجش کرد

۸۶۲۹۷۲

۷۳۹ 

برترین ها: متاسفانه بامداد امروز ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ بهنام صفوی این خواننده دوست داشتنی و با اخلاق کشورمان، پس از شش سال مبارزه با بیماری اش، در بیمارستان میلاد اصفهان دار فانی را وداع گفت و برای همیشه چشم از دنیا فرو بست.

در ادامه بیشتر در مورد ماجرای بیماری بهنام صفوی عزیز توضیح خواهیم داد.

گفتنی است که بهنام صفوی از سال ۱۳۹۲ به یک ضایعه مغزی دچار شده بود و به مرور بیماری او پیشرفت کرد، تا جایی که در ۲۹ تیرماه سال ۱۳۹۴ در بیمارستان عرفان سعادت آباد، توسط پروفسور بابایی عمل جراحی سختی روی او انجام شد. لازم به ذکر است که طی این عمل جراحی جمعی از خانواده و دوستان از جمله غلامرضا صادقی، میلاد لطیفی، علی جدیدی، محمد ابراهیمی و مهدی فردی او را همراهی کردند.

بهنام صفوی خواننده محبوب کشورمان از دنیا رفت!

بهنام صفوی پس از انجام این عمل جراحی سخت، اول مرداد ۱۳۹۴ به هوش آمد و دوران نقاهت خود را تحت نظر کادر پزشکی به خوبی سپری نمود و دوره پرتو درمانی را هم آغاز کرد.

اوضاع بر وفق مراد بود، حال او همچنان رو به بهبود می‌رفت؛ در فروردین ۱۳۹۵ پس از سپری کردن آن روز‌های سخت، برای نخستین بار روی صحنه برنامه دورهمی با مجری گری مهران مدیری حاضر شد و قطعه محبوب خود به نام «عشق من باش» را اجرا کرد. سپس شروع به گپ و گفتی دوستانه کرد.

بهنام صفوی در برنامه دورهمی توضیح داد که سه سال است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند و با دعا‌های خیر و انرژی مثبت مردم عزیزمان توانسته است بهبود نسبی پیدا کند. همچنین اضافه کرد که به مدت دو سال طول درمان دارد و آن هم با دعا‌های خیر مردم به اتمام خواهد رسید.

بهنام صفوی در طول این مدت توانست آلبوم جدید خود را به نام «معجزه» منتشر کند. همچنین کنسرت‌ها و اجرا‌های متعددی را هم برگزار کرده و چند تک آهنگ دیگر هم منتشر نمود.
توسط پروفسور سمیعی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

ولی متاسفانه این شرایط پایدار نبود و در مرداد ماه سال ۱۳۹۶ تومور مغزی بهنام صفوی عزیز به دلیل بدخیم بودن آن، دوباره شدت گرفت؛ به همین خاطر تصمیم گرفت که این بار برای معالجه به آلمان سفر کند. از این رو در بیمارستان INI هانوفر آلمان، توسط پروفسور مجید سمیعی مورد عمل جراحی قرار گرفت. خوشبختانه عمل دوم هم موفقیت آمیز بود.

با این وجود اندکی بعد وضعیت جسمانی بهنام صفوی دوباره رو به وخامت رفت و روز چهارشنبه پنجم دی ماه سال ۱۳۹۷ در بخش CCU بیمارستان بستری شد.

پدر بهنام طی مصاحبه تلفنی که با برنامه حالا خورشید داشت، در مورد آخرین وضعیت جسمانی پسرش به آقای رشیدپور گفت: «همان طور که می‌دانید بهنام دچار تومور مغزی است، با وجود این که توسط پروفسور سمیعی هم مورد جراحی قرار گرفته، اما از پنجم دی ماه در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است. شرایط جسمانی اش کمی نگران کننده بود، ولی با دعای خیر مردم و زحمات فراوان کادر پزشکی، وضعیت جسمی اش رو به بهبودی است.»

بهنام صفوی خواننده محبوب کشورمان از دنیا رفت!

بهنام صفوی دوباره اردیبهشت ۹۸ بستری شد

رضا فوادیان که مدیر برنامه بهنام صفوی بود، در مورد آخرین وضعیت جسمانی بهنام عزیز گفت: «بهنام صفوی در طول ۱۵ روز گذشته به خاطر وخامت اوضاع جسمی اش، برای معالجه به بیمارستانی در اصفهان منتقل و بستری شده است.»

او با اشاره به وضعیت فعلی بهنام صفوی تاکید کرد که خوشبختانه بعد از پشت سر گذاشتن این دوره درمان در حال حاضر حال بهنام عزیز به نسبت قبل خیلی بهتر شده و دوباره وضعیت نسبتا پایداری را پیدا کرده است. همچنین ادامه داد که زمان مرخص شدن بهنام صفوی کاملا بسته به تشخیص پزشکان است، اما با توجه به بهبود روند درمانی و همچنین پایدار شدن وضعیت جسمانی اش به احتمال قوی، خیلی زود مرخص می‌شود و برای مراقبت و نگهداری به خانه پدری اش منتقل خواهد شد. در این مدت هنرمندانی مانند زانیار و سیروان خسروی به ملاقات بهنام صفوی رفته بودند.

متاسفانه با وجود تمام این فراز و نشیب ها، سرانجام بهنام صفوی بامداد امروز در سن ۳۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.

به همین منظور سایت برترین‌ها به نوبه خود، صمیمانه این اتفاق ناگوار را به خانواده محترم صفوی تسلیت عرض می‌کند، و برای بهنام عزیز از خداوند طلب غفران و رحمت الهی و برای سایر بازماندگان صبری عظیم خواستار است. روحش شاد و یادش گرامی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهنام صفوی؛ عاقبت تومور از کوک خارجش کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..