تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داروهای شفابخش اخلاقی +سخن نگاشت

داروهای شفابخش اخلاقی +سخن نگاشتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رمضان ماه مهمانی خدا، از جمله ماه‌های مهم قمری است که خداوند برترین فضائل و پاداش‌ها را در این ماه قرار داده است. بهترین فرصتی که هر فرد می‌تواند با تمسک به آن و استفاده درست، خود را به عالی‌ترین درجات انسانی، خلقی و معنوی برساند.

بخش فقه و معارف پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان، مجموعه‌ای از مواعظ اخلاقی ایشان را برای بهره‌وری بیشتر از فرصت ارزنده و معنوی این ماه، در قالب مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.

در ادامه مطلب منتشرشده در  هفتمین روز ماه مبارک رمضان را در این مجموعه می‌خوانید.

رهبر انقلاب: دعاى شريف مكارم الاخلاق را كه دعاى بيستم صحيفه‌ى سجاديّه است، زياد بخوانيد تا ببينيد آن چيزهايى كه امام سجاد عليه‌السّلام در اين دعا از خدا خواسته است، چيست. با كلمات ائمّه، با دعاهاى صحيفه‌ى سجاديّه، با اين داروهاى شفابخشى كه مى‌تواند بيماريهاى اخلاقى ما را شفا بخشد و زخمهاى وجود ما را درمان كند، خودمان را آشنا كنيم.

داروهای شفابخش اخلاقی +سخن نگاشت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داروهای شفابخش اخلاقی +سخن نگاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..