تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیتروئن در حال برنامه‌ریزی برای تولید خودرو تمام الکتریکی +تصاویر

سیتروئن در حال برنامه ریزی برای تولید خودرو تمام الکتریکیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صنایع خودروسازی سیتروئن در صدد است تا پیش از سال ۲۰۲۱ یک سدان تمام الکتریکی به مشتریان خود عرضه کند. لیندا جکسون مدیر اجرایی سامسونگ معتقد است شرکت سیتروئن در موقعیت بسیار مناسب برای تولید و طراحی چنین اتومبیلی قرار دارد.

شرکت فرانسوی سیتروئن با سابقه طولانی در صنعت خودروسازی اروپا مورد اعتماد میلیون‌ها نفر در این قاره و حتی جهان است. از همین رو انتشار خبر ساخت و طراحی خودرویی الکتریکی مورد استقبال علاقمندان به خودروهای سیتروئن قرار گرفته است. سیتروئن هنوز نام و مشخصات این خودرو را اعلام نکرده و تنها به ذکر کلیات پرداخته و از تصمیم این شرکت برای تولید خودرویی الکتریکی با ظاهری مفهومی در ۲۰۲۱ خبر داده است.

سیتروئن همانند بسیاری از خودروسازان بزرگ جهان با درک آینده صنعت خودروسازی در صدد تغییر رویکرد خود برای تولید خودروهای تمام الکتریکی و بدون آلایندگی است. علاقمندان به اخبار خودرو هر روز در حال شنیدن خبر تازه‌ای از تصمیم یک شرکت بزرگ خودروسازی برای توقف تولید خودروهای بنزینی و حتی گازوییلی در جهان هستند؛ موضوعی که بیانگر نقش کلیدی صنایع خودرویی در ایجاد شکل و فرم اتومبیل‌های آینده و رانندگی با آن‌هاست.

سیتروئن در حال برنامه ریزی برای تولید خودرو تمام الکتریکی

سیتروئن در حال برنامه ریزی برای تولید خودرو تمام الکتریکی

سیتروئن در حال برنامه ریزی برای تولید خودرو تمام الکتریکی

با توجه به وجود برند‌های بزرگ خودرویی مانند رنو و پژو با برنامه‌ریزی‌های دقیق و سرمایه‌گذاری‌های گسترده برای تولید خودروهای الکتریکی، سیتروئن به هیچ عنوان کار راحتی برای رقابت با این شرکت‌ها در پیش ندارد و باید دید که چگونه به دنبال کسب رضایت بیشتر مشتریان و سهم بیشتری از بازار است.

سیتروئن در حال برنامه ریزی برای تولید خودرو تمام الکتریکی

سیتروئن در حال برنامه ریزی برای تولید خودرو تمام الکتریکی

عکس‌های منتشر شده از خودرو الکتریکی سیتروئن ظاهر مرموز و مفهومی آن را به مشتریان نشان می‌دهد. ولی مطمئنا مهندسان سیتروئن تا زمان عرضه این خودرو تغییراتی را در آن ایجاد و مشتریان این شرکت را غافلگیر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: سیتروئن C5 Aircross، طراحی بی‌نقص به‌همراه سواری لذت‌‎بخش

انتهای پیام/

خودروی تمام الکتریکی سیتروئن ۲۰۲۱ به بازار می‌آید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیتروئن در حال برنامه‌ریزی برای تولید خودرو تمام الکتریکی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..