تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کریمی قدوسی اظهارات خود درباره آیت‌الله آملی لاریجانی را پس گرفت

کریمی قدوسی: اسکان صادق لاریجانی در مجموعه تشریفات قوه قضاییه موقتی و از سر اجبار بودهبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی که پیش‌تر مدعی تصرف بخشی از مجموعه تشریفات قوه قضاییه توسط آیت‌اللّه آملی لاریجانی رئیس سابق این قوه و شده بود، با انتشار توییتی در حساب کاربری خود اظهارات خود را پس گرفت و نوشت:

۱. حضرت آیت‌الله صادق لاریجانی؛ ضمن ادای احترام مجدد به شخصیت انقلابی جنابعالی؛ به دنبال انتشار خبر سکونت شما درمجموعه تشریفات قوه قضائیه، ازسوی دفتر جنابعالی با بنده تماس گرفتند و توضیح دادند اسکان شما در این محل موقتی و از سر اجبار بوده البته تاکید می‌کنم انتشار این خبر از جانب بنده هم مطالبه مردمی بود.

کریمی قدوسی: اسکان صادق لاریجانی در مجموعه تشریفات قوه قضاییه موقتی و از سر اجبار بوده

۲. نظام اسلامی موظف است امکانات سکونت جنابعالی را در ضمن حفظ فضیلت‌های انقلاب؛ متناسب با جایگاه و شأن شما مهیا کند تا ناخواسته وضعیتی محقق نشود که جریان انقلابی نگران بی‌مبالاتی نسبت به گوشزدهای حضرت امام شوند که فرمودند: اگر خوی کاخ‌نشینی به مسئولان نظام سرایت کند، باید فاتحه انقلاب را خواند.

کریمی قدوسی: اسکان صادق لاریجانی در مجموعه تشریفات قوه قضاییه موقتی و از سر اجبار بوده

گفتنی است؛ پس از انتشار توییت کریمی قدوسی در خصوص تصرف بخشی از مجموعه تشریفات قوه قضاییه توسط آیت الله آملی لاریجانی روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام این موضوع را کذب محض و مصداق بارز نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی دانست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کریمی قدوسی اظهارات خود درباره آیت‌الله آملی لاریجانی را پس گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..