تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد جالب سعید بیابانکی به مسئولان درباره شماره تلفن ترامپ +عکس

واکنش جالب سعید بیابانکی به توییت جنجالی ترامپ به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید بیابانکی شاعر و طنزپرداز کشورمان با انتشار توییتی به اقدام اخیر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا واکنش نشان داد و در این رابطه پیشنهاد جالبی خطاب به مسئولان داد.

گفتنی است؛ روز گذشته یک منبع دیپلماتیک فاش کرد که کاخ سفید با سوئیس تماس گرفته و شماره تلفنی را در اختیار آنها قرار داده است که ایرانی‌ها می‌توانند از آن برای صحبت با ترامپ استفاده کنند. همچنین پنج‌شنبه گذشته ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده بود: «کاری که ایرانی‌ها باید بکنند این است که با من تماس بگیرند، و با هم بنشینیم. ما می‌توانیم به توافق برسیم، یک توافق منصفانه، فقط می‌خواهیم سلاح هسته‌ای نداشته باشند. درخواست زیادی نیست، ما نمی‌خواهیم به ایران صدمه بزنیم. و کمک می‌کنیم که به وضع عالی برگردند».

بیابانکی در توییتر نوشت:

«من جای مسئولان بودم شماره ترامپ رو زیرنویس می‌کردم توی شبکه خبر... ملت بیچاره‌اش کنن...»

واکنش جالب سعید بیابانکی به توییت جنجالی ترامپ

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد جالب سعید بیابانکی به مسئولان درباره شماره تلفن ترامپ +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..