تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود InstaMessage Full 3.1.6 – اپلیکیشن پیام رسان اینستاگرام “اینستامسیج” اندروید !

دانلود امروز 10+

آخرین آپدیت یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

3

نسخه 3.1.6

دوست داشتن 33

InstaMessage : inLove – Chat, meet, dating نرم افزاری کاربردی و پرطرفدار از استودیوی Tap Genius برای اندروید است که مخصوص شبکه اجتماعی معروف اینستاگرام طراحی شده است و با استفاده از ان می توانید به راحتی و در محیطی ساده با کاربران اینستاگرامی به صورت خصوصی به چت کردن بپردازید. شاید شما نیز از ان دسته از افرادی هستید که به دلایل مختلفی نمی توانید نظر خود را به صورت عمومی و زیر پست های شخص خاص و مدنظر خود ثبت نمایید، نرم افزار کاربردی اینستامسیج به شما این امکان را می دهد که با هر کاربر اینستاگرامی که مایل هستید به صورت خصوصی صحبت کنید. این نرم افزار به تنهایی خود عملا هیچگونه کاربردی ندارد چرا که برای استفاده از ان حتما باید در اینستاگرام دارای یک حساب کاربری باشید که پس از اجرای ان بتوانید با استفاده از نام کاربری و پسورد وارد شوید و به چت بپردازید! ایا می خواهید خصوصی با دوستانتان یا هر کابر دیگر اینستاگرام صحبت کنید!؟ ایا خجالت می کشید دراینستاگرام کامنت بگذارید!؟ ما شما را درک می کنیم ؛ اکنون با پیام فوری می توانید خصوصی با هر کاربر اینستاگرام که عکس هایش توجه شما را جلب نموده صحبت کنید! چت خصوصی با دوستان یا هر کاربر دیگر ایسنتاگرام، جستجوی پروفایل افرادی که به انها علاقه مندید و چت کردن با انها، پیدانمودن خودکار کاربران پر طرفدار پیام فوری از طریق موتور پیشنهاد کننده ما، ورود با اکانت اینستاگرام شخصی، بدون ثبت نام، دیدن کاربران پیام فوری نزدیک و چت نمودن، لیست سیاه و غیره لیستی از محبوب ترین ویژگی های این اپ است!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن InstaMessage – Instagram Chat اندروید :

چت با دوستان و یا کاربران اینستاگرامی امکان مرور پروفایل کاربران از طریق نرم افزار ورود به سیستم با نام کاربری و پسورد اینستاگرام مشاهده کاربران InstaMessage در نزدیکی خود و چت با ان ها امکان بلوک کردن کاربران دلخواه برای جلوگیری از چت محیط کاربری ساده به همراه ویزگی های عالی

جالب است بدانید که اپلیکیشن InstaMessage تا به این لحظه بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و از محبوب ترین ها به شمار می رود! به دلیل درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن اپلیکیشن اینستامسیج تصمیم گرفتیم جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار دهیم و یک اپلیکیشن کاربردی دیگر را به ارشیوی فارسروید اضافه نماییم! برای دانلود نسخه ی اورجینال و پرمیوم برنامه به صورت جداگانه با فارسروید همراه باشید.

نکته :

1 – در نسخه ای که فارسروید به صورت اختصاصی برای دانلود عرضه کرده همه قابلیت ها در دسترس اند و تبلیغات هم حذف شده است .
2 – این نرم افزار با دو نام InstaMessage و inLove سناخته می شود .

تغییرات نسخه ی v3.1.6 :

* بهبود عملکرد و رفع باگ ها + اضافه شدن ویژگیهای جدید

InstaMessage Full




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود InstaMessage Full 3.1.6 – اپلیکیشن پیام رسان اینستاگرام “اینستامسیج” اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..