تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست آینتراخت مقابل ماینتس در دیدار معوقه

تیم‌های فوتبال آینتراخت و ماینتس امشب آخرین دیدار هفته سی سوم بوندس لیگا آلمان را برگزار کردند.

شکست آینتراخت مقابل ماینتس در دیدار معوقهبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار معوقه هفته سی و سوم بوندس لیگا آلمان امروز با برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال آینتراخت فرانکفورت و ماینتس به پایان رسید تا تنها یک هفته دیگر از رقابت‌های این لیگ باقی مانده باشد.  

آینتراخت که به تازگی و در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا در ضربات پنالتی مغلوب چلسی شده بود تا از رسیدن به فینال این رقابت‌ها بازماند در این بازی هم با نتیجه ۲- ۰ شکست خورد تا همچنان با ۵۴ امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی باقی بماند.  

ماینتس هم با این برد ۴۰ امتیازی شد و به رتبه دوازدهم جدول رده بندی رسید.  

بیشتر بخوانید:

قهرمانی بایرن قطعی نشد/ پیروزی نزدیک دورتموندی‌ها در بازی خانگی

باواریایی‌ها به دنبال تثبیت جام/ جدال ایتالیایی‌ها برای کسب سهمیه اروپا

مصاف حساس شاگردان پپ با لستر سیتی

شیاطین سرخ در اندیشه رتبه سوم جدول / شاگردان زیدان به دنبال پیروزی خانگی

نگاهی به آمار و ارقام سرخابی‌ها پیش از بازی جام حذفی

انتهای پیام/ 

نتایج هفته سی وسوم بوندس لیگا آلمان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست آینتراخت مقابل ماینتس در دیدار معوقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..