تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورزش المپیکی در نبرد با مشکلات

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی کاراته ایران کمتر از یک هفته دیگر باید در راه کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ عازم کشور ترکیه شود تا در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان که در این کشور برگزار می‌شود شرکت کند. تیم ملی کاراته ایران پس از اتمام مسابقات نیمه نهایی و فینال سوپر لیگ کاراته کشور اردو‌های آماده سازی را در دو بخش آقایان و بانوان در دنبال کرد تا با آمادگی هرچه بیشتر عازم مسابقات لیگ جهانی در کشور ترکیه شود. اما بنا به گفته افراد نزدیک، کاراته کا‌های کشور با وجود شایستگی‌های زیاد در راه کسب سهمیه‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با کمبود‌های زیادی رو بهرو هستند که این کمبود‌ها می‌توانند به مشکلات عمده‌ای تبدیل شوند.

ملی پوشان کاراته ایران با وجود اینکه در این رشته ورزشی از بهترین‌های دنیا محسوب می‌شوند، اما هنوز از نبود برخی امکانات اولیه رنج می‌برند. امکاناتی نظیر: نبود یک خانه کاراته که همچنان ملی پوشان این رشته ورزشی را به عنوان خانه به دوشان ورزشی معرفی کرده است و آن‌ها مجبور هستند برای پیگیری تمرینات خود دست به دامن دیگر رشته‌های ورزشی شوند تا از امکانات آن‌ها استفاده کنند و گفته می‌شود که تمرینات تیم‌های کاراته بانوان و آقایان کاراته در یک سالن که وابسته به فدراسیون تکواندو است پیگیری می‌شود. اما نبود خانه کاراته تنها مشکل کاراته کا‌ها نیست و گفته می‌شود در اردوی آماده سازی این تیم تنها یک پزشک وجود دارد در صورتی که در جنین اردو‌های فشرده‌ای نیاز یک کادر پزشکی احساس می‌شود.

اما یک مسئله دیگر وجود دارد که اعتراض کاراته کا‌ها را در بعضی مواقع به دنبال داشته است و آن هم دستمزد ناچیز اعضای کادر فنی و ملی پوشان این رشته است. حال باید دید در فاصله باقی مانده تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو مشکلات این رشته رزمی حل خواهد شد یا در ادامه روند توقع زیاد برخی مسئولین، آن‌ها همچنان توقع کسب مدال‌های خوش رنگ را در چنین شرایطی دارند.

انتهای پیام/

مشکلات ملی پوشان کاراته در راه المپیک ۲۰۲۰



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورزش المپیکی در نبرد با مشکلات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..