تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




UC Browser Turbo – Fast Download, Private, No Ads v1.4.3.900

دانلود یوسی بروزر توربو

4.1 (3688) امتیاز در گوگل‌پلی

با استفاده از مرورگر UC Browser Turbo – Fast Download, Private, No Ads  می توانید به صورت آزادانه و بدون هیچ گونه محدودیتی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید . در طول روز در اینترنت به گشت و گذار پرداخته و از وبگردی نهایت لذت را ببرید . توجه داشته باشید که این مرورگر از یک دانلود منیجر حرفه ای پشتیبانی نموده که این امکان را به شما می دهد تا فایل های خود را با سرعت بسیار بالا از اینترنت دریافت نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به پشتیبانی از حالت شبانه ، در دسترس بودن دانلود منیجر حرفه ای و سرعت بالای بارگذاری صفحات اشاره داشت .

ویژگی ها :

گشت و گذار در اینترنت بدون محدودیت

وجود یک دانلود منیجر حرفه ای

پشتیبانی از حالت شبانه

رابط کاربری تمیز

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود سرعت برنامه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «UC Browser Turbo – Fast Download, Private, No Ads v1.4.3.900»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..