تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه نوشیدنی عرق نعنا مخصوص ماه مبارک رمضان + فیلم آموزشی

آنچه در این مطلب خواهید خواند

نوشیدنی عرق نعنا یکی از انواع نوشیدنی های خنک و سنتی ما ایرانی هاست. این نوشیدنی دلچسب بهترین گزینه برای رفع عطش روزه داران در ماه مبارک رمضان و روزهای گرم تابستانی است. اجزای تشکیل دهنده این نوشیدنی گوارا عرق نعنا، آب، شکر، رنگ سبز خوراکی و یخ است.

طرز تهیه نوشیدنی عرق نعنا ویژه ماه مبارک رمضان + فیلم آموزشی

در فصل بهار و تابستان همیشه به دنبال یک نوشیدنی خنک و گوارا هستیم که عطش و تشنگی و خستگی بعد از یک روز کاری را از بین ببرد. در این بخش از مجموعه آموزشی نوشیدنی های ساده و شیک قصد داریم دستور تهیه نوشیدنی عرق نعنا و خواص آن را در اختیار شما کدبانوهای گرامی قرار دهیم. طرز تهیه نوشیدنی عرق نعنا بسیار ساده و راحت می باشد که امیدوارم از تهیه و نوشیدن آن نهایت لذت را ببرید؛ لطفا با ما همراه باشید. از اینکه نظاره گر سایت ما هستید. سپاسگزاریم

طرز تهیه نوشیدنی عرق نعنا ویژه ماه مبارک رمضان

مواد لازم برای تهیه نوشیدنی عرق نعنا مواد لازم مقدار مورد نیاز عرق نعنا ۱ استکان آب ۴ لیوان شکر ۱ کیلو رنگ سبز خوراکی ۴ قطره یخ  به مقدار کافی

نوشیدنی عرق نعنا

مراحل طرز تهیه نوشیدنی عرق نعنا خنک مرحله اول شکر و آب را با هم مخلوط می کنیم. و روی حرارت قرار می دهیم تا قوام بیاید (به اصطلاح غلیظ شود.) بعد از غلیظ شدن چند قطره رنگ خوراکی سبز به مواد اضافه کنید و از روی حرارت بردارید.

مراحل دستور تهیه نوشیدنی عرق نعنا خنک

میزان ریختن رنگ خوراکی به سلیقه شما بستگی دارد. بعد از اینکه شربت خنک شدن آن را درون یک پارچ بلور بریزید. و یک استکان عرق نعنا را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

نوشیدنی عرق نعنا خنک + تزیین

در مرحله آخر قالبهای یخ را داخل آن بریزید تا خوب خنک شود. در کنار شربت عرق نعنا می توانید یه تکه کیک نعنا آماده و سرو می باشد. برای متفاوت تر شدن نوشیدنی عرق نعنا می توانید داخل آن از تخم شربتی و رنده خیار استفاده کنید. برای تزیین این نوشیدنی دلچسب از برگ نعنا و برش استفاده کنید. نووووش جان

نوشیدنی عرق نعنا خنک + فیلم آموزشی

خواص و فواید درمانی گیاه نعنا گیاه نعنا سرشار از مواد معدنی از جمله فسفر، آهن و کلسیم است. که کلسیم درون برگ نعنا باعث ترمیم و رشد استخوان ها می شود. نعنا سرشار ویتامین C و ویتامین A است.

خواص و فواید درمانی گیاه نعنا

برگ های نعنا حاوی آنتی اکسیدان است. نعنا ویژگی های آرامش بخش دارد. و برای بیماران مبتلا به آسم بسیار مفید است.

خواص درمانی گیاه نعنا

نوشیدن چای نعنا برای کاهش وزن بسیار مفید است. نوشیدن چای نعنا کمک به کم شدن موهای زائد بدن می کنند. نعنا به خاطر وجود مواد مغذی برای بهتر کار کردن کبد موثر شناخته شده است.

فواید گیاه نعنا

نعناع یک خوشبو کننده دستگاه تنفسی محسوب می شود. و به خاطر همین در تهیه انواع خمیر دندان زیاد استفاده می شود. خوردن عرق نعنا باعث افزایش انرژی بدن می شود.

خواص عرق نعنا + تزیین

عرق نعنا باعث رفع افسردگی می شود. برخی آنزیم های فعال موجود در نعنا به توانایی پیش گیری و درمان سرطان مجهز هستند. خوردن عرق نعنا برعث از بین بردن نفخ شکم می شود.

خواص و فواید نعنا

عوارض جانبی و مورد احتیاط درباره مصرف عرق نعنا کسانی که دارای سنگ صفرا هستند، حتما باید با توصیه پزشک از عرق نعنا استفاده کنند. همین امر در مورد خانم های باردار هم صدق می کند. مصرف بیش از حد عرق نعنا  برای خانم های باردار توصیه نمی شود.

عوارص جانبی و مورد احتیاط درباره مصرف عرق نعنا

خوردن بیش از حد از عرق نعنا باعث سردرد و سوزش معده می شود. خوردن بیش از حد چای نعنا عوارض جانبی از جمله سوزش پوست، غشا مخاطی و تپش قلب می شود. چای نعنا برای خانم های باردار اصلا توصیه نمی شود، چون باعث سقط جنین می شود.

عوارص جانبی مصرف چای عرق نعنا

خواص درمانی روغن نعنا روغن نعنا یکی از پرکاربردترین روغن ها می باشد. که به صورت موضعی و خوراکی استفاده می شود. استفاده از روغن نعنا روی پوست باعث از بین بردن جوش و آکنه می شود.

خواص درمانی روغن نعنا

ماساژ دادن پوست به همراه روغن نعنا باعث شفاف تر شدن پوست صورت می شود. روغن نعنا یک ضد آفتاب طبیعی به حساب می آید. برای از بین بردن آفتاب سوختگی حتما از روغن نعنا استفاده کنید.

روغن نعنا

فیلم آموزشی دستور تهیه شربت آب نعنا مجلسی
فیلم آموزشی خواص درمانی گیاه نعنا

توجه داشته باشید: با توجه به اینکه تامین کننده ویدئو سایت نماگرد نیست، بنابراین امکان تفاوت جزئی بین مراحل کار  توضیح داده شده و ویدئو آموزشی وجود دارد و ویدئو آموزشی صرفا جهت آشنایی بیشتر قرار داده شده است. امیدوارم استفاده کافی از این دو فیلم آموزشی دستور تهیه نوشیدنی آب نعنا و خواص درمانی گیاه نعنا برده باشید و با نوشیدن شربت عرق نعنا سر سفره های افطاری لذت کافی را ببرید. نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق

گردآوری: نماگرد

لطفا نظر خود در مورد این مطلب را با ستاره ها از یک تا ۵ مشخص کنید!!

مطالب مرتبط:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه نوشیدنی عرق نعنا مخصوص ماه مبارک رمضان + فیلم آموزشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..