تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صرفه‌جویی سالانه 2 میلیون یورو با تامین فیبرهای دیالیز جدید

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ علی فرجی با اعلام این خبر اظهار کرد: با یافتن منبعی جدید برای فیبرهای دیالیز، این محصول را با قیمتی بسیار مناسب‌تر برای کشور تامین خواهیم کرد.

وی افزود: در حال حاضر منتظر مجوز واردات و تایید وزارت بهداشت و درمان و سازمان غذا و دارو برای فیبرهای دیالیز از منبع جدید هستیم که با انجام این واردات، سالانه 2 میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی در کشور خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر گفت: کارآزمایی بالینی فیبرهای جدید انجام شده است، بر اساس آزمایشات انجام شده، مشخص شده است که فیبرهای جدید نه تنها از کیفیت بهتری برخوردار است، بلکه از لحاظ قیمت نیز بسیار مناسب تر از محصول وارداتی قبلی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صرفه‌جویی سالانه 2 میلیون یورو با تامین فیبرهای دیالیز جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..