تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳باب قصابی به‌دلیل تخلف بهداشتی پلمپ شد

ساعت: 17:45 منتشر شده در مورخ: 1398/02/22 شناسه خبر: 1485211

کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان در بازرسی‌های به عمل آمده از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی(گوشت و مرغ و ماهی ) لاشه دام‌های کشتاری خارج از کشتارگاه را در این واحدها کشف کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد رضا آذربایجانی در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: در بازدید بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و بعد از احراز تخلف 3 باب قصابی با تشکیل پرونده به حوزه قضایی بخش ضیاء آباد معرفی شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان اذعان کرد: با همکاری حوزه قضایی بخش مذکور طی همان روز دستور پلمپ هر 3 واحد صادر و قصابی‌های متخلف پلمپ شده و تحت تعقیب کیفری قرار گرفت.

وی عنوان کرد: دام‌هایی که خارج از کشتارگاه و در شرایط غیر بهداشتی ذبح و عرضه می‌شوند علیرغم ظاهر سالم می‌توانند بیماری‌های مهلک از جمله سل، تب کریمه -کنگو، تب مالت، هاری و انواع بیماری‌ها و سرطان‌های مختلف را به انسان منتقل کنند.

این مسئول بیان کرد: این نظارت و کنترل فقط توسط کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی مستقر در کشتارگاه های تحت پوشش دامپزشکی از طریق بازرسی قبل از کشتار ( دام زنده ) و بعد از کشتار ( لاشه دام و امحاء و احشاء ) قابل انجام و رد یابی خواهد بود.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه لاشه بدون مهر و لیبل بهداشتی از خرید آن خودداری نموده و موضوع را از طریق شماره تماس 35225707-028 و یا شماره چهار رقمی 1512 و یا سامانه پیامکی 50001512به اطلاع اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان برسانند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳باب قصابی به‌دلیل تخلف بهداشتی پلمپ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..