تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنها رسانه صدای کارگران را به جولانگاه بازی‌های سیاسی تبدیل نکنید!

ساعت: 17:00 منتشر شده در مورخ: 1398/02/22 شناسه خبر: 1485311

خبرگزاری "ایلنا" به عنوان تنها خبرگزاری کارگران خصوصا در استان قزوین تبدیل به یک بنگاه سیاسی شده تا بتواند اهداف جریان‌های سیاسی را برآورده کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ کارگران قشر مظلوم و زحمتکش جامعه هستند که بردن نان حلال بر سر سفره خانواده را با تمام مشقات تحمل می‌کنند، قشر عظیمی که از داشتن رسانه کارآمد محروم هستند.

چنبره زدن سیاست بر همه امور سبب شده هرکس صدای بلندتری دارد طلبکارتر و مظلوم‌تر جلوه دهد. کارگران در دفاع مقدس پیشرو در چرخه اقتصاد و خط مقدم جبهه بودند اما به مدد نگاه لیبرالی به یک باره قانون محدود کردن کارگری و برداشتن امنیت شغلی آنها کلید خورد.

خبرگزاری "ایلنا" به عنوان تنها خبرگزاری کارگران خصوصا در استان قزوین تبدیل به یک بنگاه سیاسی شده تا بتواند اهداف جریان‌های سیاسی را برآورده کند.

کارگران هرگز نتوانستند صدای خود را از تریبون "ایلنا" منتشر کنند بلکه سایر رسانه‌ها به این نیازها لبیک گفتند و انتشار اخبار کار و کارگر در بلاتکلیفی قرار دارد.

ایلنا در مورد همه کس و همه چیز می‌نویسد جز مسائل کارگری!

در هفته کار و کارگر که گذشت ایلنا را نمی‌توان در تراز این قشر زحمتکش دانست. اگر سری به اخبار پیرامون حوزه تخصصی این رسانه بزنیم متوجه خواهیم شد که به حاشیه بردن مشکلات کارگری از سیاست‌های این رسانه برای خدمت به مسئولان است.

منتظر روزی که خانه کارگر به جای سکوت از دولت مطلبه کند رسانه ما نباید تریبون شما قرار بگیرد اما عدم استقلال رسانه کارگری سبب شده که بیشتر بستری برای توجیه ناکارآمدی‌ها و مشکلات مدیریتی و زیرساخت‌های کار در همه حوزه‌‎ها شود.

ایلنا با مشکلات کارگری غریبه است و نمی‌تواند راه درست را به پیش ببرد و از زمان راه اندازی نمایندگی این خبرگزاری در استان قزوین تا به امروز به خوبی نتوانسته است در حوزه مسائل کارگری قوی عمل کند و حرفی برای گفتن داشته باشد.

مسئولان وزارت کار بهتر است برای اصلاح در رویکرد این رسانه تغییرات اساسی را در دستور کار قرار دهند و تنها رسانه صدای کارگران را به جولانگاه بازی‌های سیاسی تبدیل نکنند.

ایلنا در مورد همه کس و همه چیز می‌نویسد به جز مسائل کارگری!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنها رسانه صدای کارگران را به جولانگاه بازی‌های سیاسی تبدیل نکنید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..