تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پریشانی جوّ روانی جامعه برای فراموشی وضعیت بد اقتصاد است/ دسیسه‌های کاسبان ترس به نتیجه نمی‌رسد

ساعت: 15:03 منتشر شده در مورخ: 1398/02/22 شناسه خبر: 1485134

امام جمعه میاندوآب با بیان این که پریشان کردن جو روانی جامعه و انحراف اذهان عمومی مردم به منظور فراموشی جنگ اقتصادی حاکم بر جامعه است، گفت: مردم ما آگاهی و بصیرت کامل نسبت به مسائل روز جامعه دارند و این دسیسه های کاسبان ترس هرگز به نتیجه نمی رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اهمیت مقابله با جنگ روانی برخی از غرب گرایان در القای وقوع جنگ نظامی آمریکا علیه ایران، اظهار داشت: این چیزی جز یک جنگ روانی نیست.

وی، افزود: رهبر معظم انقلاب چندی پیش در بیانات خود فرمودند «جنگ نمی شود، مذاکره هم نمی کنیم». بنابراین دشمنان ملت و کاسبان ترس در صدد القای جنگ و تهدید به جنگ هستند، یک سال قبل هم پروژه ای داشتند به نام جنگ یا صلح؛ قبلا هم اعلام کرده بودیم فتنه ۹۸ پروژه ای بنام جنگ یا صلح است و از این طریق در صدد دستیابی به خواسته های خود هستند و گرنه آمریکا می داند نمی تواند به ایران حمله کند.

امام جمعه میاندوآب، با اشاره به قدرت نظامی ایران و پیشرفت تکنولوژی های نوین جنگی کشورمان تاکید کرد: تمام پایگاه های نظامی همه کشورهای همسایه تحت نفوذ و در سلطه ایران بوده و تمامی موشک های دور برد روی آن ها تنظیم شده است، لذا آمریکا نمی تواند دچار این اشتباه شود و آغاز کننده جنگ باشد که در این صورت خسارت جانی و مالی حداکثری به خودش وارد می شود.

وی، ابراز کرد: این جنگ روانی موجب می شود تا عده ای از ترسوهای داخلی که به دنبال صلح هستند و یا در مذاکرات به نتیجه دلخواه و مطلوب خود نرسیده اند با القای جنگ نظامی به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام حسن زاده، ادامه داد: عده ای در داخل کشور برای فراموش کردن وضعیت بد اقتصادی حاکم بر جامعه، در چند مدرسه موضوع رقص دانش آموزان را به راه انداختند و اکنون نیز با القای جنگ نظامی در صدد دور کردن افکار عمومی از آشفته بازار اقتصادی هستند چرا که در مدیریت اقتصاد کشور ناکارآمد هستند.

وی، با بیان این که پریشان کردن جو روانی جامعه و انحراف اذهان عمومی مردم بخاطر فراموشی جنگ اقتصادی حاکم بر جامعه است، تاکید کرد: مردم ما آگاهی و بصیرت کامل نسبت به مسائل روز جامعه دارند و این دسیسه های ترسوهای داخلی هرگز به نتیجه نمی رسد.

امام جمعه میاندوآب، گفت: در داخل کشور آمریکا اختلافی میان حزب دمکرات و جمهوری خواه وجود دارد، با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اهمیت ویژه ای برای ترامپ و ورود به دور دوم ریاست جمهوری آمریکا دارد طبیعی است برخی حرکت های نابخردانه را انجام دهد تا بتواند رای حداکثری کسب کند.

وی، با بیان اینکه ترامپ بخاطر کسب آرای بیشتر ناو جنگی خود را به طرف خلیج فارس حرکت داده، ابراز کرد: در داخل آمریکا با وجود اختلافات احزاب، نه دمکرات ها و نه جمهوری خواهان موافق مذاکره با ایران نیستند و برای کسب رای برخی حرکت ها را می کنند اما خبر ندارند که روز به روز بیشتر مورد نفرت جهانیان قرار می گیرند.

حجت الاسلام حسن زاده، اذعان کرد: القای جنگ نظامی آمریکا علیه ایران  یک جنگ روانی بیش نیست و شکستی که در این جنگ حاصل می شود برای آمریکاست؛ مردم ایران اسلامی ۴۰ سال با آمریکا مبارزه کرده است و همیشه شکست خورده و این بار نیز این توطئه آن ها به شکست منجر می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پریشانی جوّ روانی جامعه برای فراموشی وضعیت بد اقتصاد است/ دسیسه‌های کاسبان ترس به نتیجه نمی‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..