تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نباید در برجام به آمریکا و ایادی آنها دلخوش می‌کردیم/ اهل باج دادن نیستیم

ساعت: 17:38 منتشر شده در مورخ: 1398/02/22 شناسه خبر: 1485348

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: تاریخ ثابت کرده است کشورهای استعماری به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و ما نباید در برجام به آمریکا و ایادی آنها دلخوش می‌کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علی محمد شاعری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه قبول داریم در برجام تضمین‌های مناسبی دریافت نکردیم، اظهار کرد: برای برون‌رفت از مشکلات برجام و پس از آن نیاز داریم که موضع انقلابی و اساسی در قبال آمریکا و اتحادیه اروپا گرفته شود.

وی با اعلام اینکه ایران کشور مقتدری است و ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه در اختیار دارد، تصریح کرد: قدرت استقامت و مقاومت ما در دوران دفاع مقدس به اثبات رسیده و سند محکمی برای مبارزه با ظلم، ستم و زیاده‌خواهی است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران و جوانان، مرعوب جنگ روانی و آشوب تبلیغاتی رسانه‌های غربی نمی‌شوند، ادامه داد: دشمن تلاش دارد با تهدید و تحریم امتیازات بیشتری از مردم ایران بگیرد، اما تاریخ ثابت کرده ما اهل باج دادن نیستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در طول 40 سال انقلاب اسلامی ایران کدام دوره را سراغ دارید که کشور ما تحریم نبوده است، افزود: بیشتر موفقیت‌های کشور در دوران تحریم به دست آمده است.

شاعری بیان کرد: تاریخ ثابت کرده است کشورهای استعماری به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و ما نباید در برجام به آمریکا و ایادی آنها دلخوش می‌کردیم.

وی با تاکید بر اینکه در برجام فرصت‌سوزی زیادی شده است، افزود: این فرصت‌سوزی‌ها را باید با تداوم موضع انقلابی در برابر دشمنان ایران اسلامی جبران کنیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف مدیریتی در کشور به ویژه در حوزه اقتصادی گفت: همه مشکلات به برجام گره خورده است درصورتی که در کشور ظرفیت‌های زیادی برای توسعه وجود دارد.

این مسئول اضافه کرد: توسعه همکاری‌های اقتصادی با کشورهای هم‌پیمان به ویژه روسیه، ترکیه، چین، هند، پاکستان، عراق و دیگر کشورهای همسایه به صورت کلی به دلیل دلخوش بودن به برجام نادیده گرفته شده است.

شاعری با اشاره به اینکه دولت باید پیش‌بینی بدعهدی‌های آمریکا و ایادی آنها را می‌کرد، گفت: دولت باید گزینه‌های مختلف اقتصادی را در دوران‌های مختلف مدنظر قرار می‌داد و تصمیم‌گیری‌ها نباید لحظه‌ای اتخاذ شود و ما باید برای هر تصمیم دشمن برنامه‌های مناسب طرح ریزی می‌کردیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر دولت نیاز دارد از ظرفیت‌های علمی جوانان و نخبگان و افراد دلسوز و متعهد برای مدیریت کشور استفاده کند، این ظرفیت در کشور به صورت جدی وجود دارد و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم اما طی سال‌های اخیر شاهد فرصت‌سوزی‌های فراوانی در این بخش ها بودیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اتحاد مردم ما در برابر دشمنان بزرگ‌ترین پشتوانه برای برون رفت از تهدیدات است، گفت: دشمن تهدید به گزینه نظامی را همزمان با جنگ روانی در دستورکار خود قرار داده تا به خیال واهی خود مردم ما را مایوس و اعتماد مردم به نظام را از بین ببرد و به تدریج زمینه فروپاشی نظام را فراهم کند اما اینها تنها شعار و برای ایجاد هراس در دل کسانی است که ایمان آنها ضعیف است، دشمنان اطلاع کافی از ظرفیت‌ها و قدرت نظامی ما دارد به همین دلیل با توجه به اظهارات رهبر انقلاب اسلامی جنگ نظامی نمی‌شود اما دشمن جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را همیشه در دستور کار دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نباید در برجام به آمریکا و ایادی آنها دلخوش می‌کردیم/ اهل باج دادن نیستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..