تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماه رمضان باید ما را به خدا نزدیک تر کند

ساعت: 17:24 منتشر شده در مورخ: 1398/02/22 شناسه خبر: 1485159

صبح امروز مراسم افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان با حضور کلیه کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه سپاه گالیکش برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیلکوه، حجت الاسلام عباسعلی ترشیزی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش در جمع کارکنان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان را بهترین ماه خداوند است و لازم است که انسان وقت بگذارد و به عبادت، خواندن نماز و دعا و تلاوت قرآن بپردازد.

وی افزود: نیت ما در این ماه می بایست خدایی و کردار و رفتار ما نیز بر این اساس باشد. ماه مبارک رمضان ماه بندگی و فرصت مناسبی برای عبادت کردن است و انسان می بایست در این ماه بر معنویات خود بیافزاید و به سوی کمال اخلاقیات حرکت کند.

حجت الاسلام ترشیزی خاطرنشان کرد: ماه رمضان نباید تنها به گرسنگی و تشنگی منجر شود و می بایست زبان ما روزه دار باشد یعنی از تهمت زدن و غیبت کردن و دروغ گفتن و ... بپرهیزیم. چشم ما باید روزه دار باشد و از هرگونه دیدن زشتی ها و نگاه های آلوده بپرهیزد. گوش ما می بایست روزه دار باشد و نباید گوش به گناه و باطل دهد.

وی تاکید کرد: رفتار، کردار، اعضا و جوارح ما در ماه مبارک رمضان می بایست روزه دار باشد و ما را به خداوند نزدیک تر کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماه رمضان باید ما را به خدا نزدیک تر کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..