تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرسی‌های تلاوت ویژه وفات حضرت خدیجه (س)

کرسی‌های نلاوت ویژه وفات حضرت خدیجه (س)به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،کرسی تلاوت ۳۶۳ نفحات القرآن شنبه ۲۱ اردیبهشت در موسسه امام سجاد ع واقع در سیدنی، استرالیا با تلاوت قاریان ممتاز برگزار شد. این نهمین کرسی نفحات در کشور استرالیا است.

کرسی تلاوت ۳۶۴ نفحات یکشنبه ۲۲ اردیبهشت با تلاوت سیدمصطفی حسینی از قزوین در مدرسه پیام رستگاران واقع در خیابان ظهیر الاسلام کوچه هدایت برگزار خواهد شد.

کرسی ۳۶۵ و ۳۶۶ نفحات القرآن دوشنبه و سه شنبه ساعت ۱۳ در مدرسه ودخترانه روشنگر و مدرسه شهید چیت چیان با تلاوت هادی محمدامین برگزار خواهد شد.

در این کرسی‌ها برگه‌های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع میگردد. همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا می‌شود.

همچنین طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد برگزار می‌گردد. بدین صورت که دفترچه‌های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع می‌گردد و سپس بصورت هفتگی از میزان پیشرفتشان سوال میشود. سپس در پایان هرفصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگر تقدیم می‌گردد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرسی‌های تلاوت ویژه وفات حضرت خدیجه (س)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..