تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنها در ۱۸ قلم دارو ب&#

سلامت نیوز:سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت که در حال حاضر تنها در مورد ۱۸ قلم دارو با محدودیت مواجه هستیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،مهرداد لاهوتی ، اظهار کرد: در جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلین با حضور آقای نمکی وزیر بهداشت، ایشان عنوان کرد از روزی که به وزارتخانه آمده ۴۵ شرکت متعلق به وزارتخانه در زمینه‌های مختلف را تعطیل کرده است.

وی افزود: وزیر بهداشت در این جلسه همچنین نکاتی را در مورد سیل اخیر مطرح کرد و گفت که در این حادثه حتی یک مورد بیماری واگیردار نداشتیم و این حرکت بزرگی بوده است. آقای نمکی همچنین گفت که طرحی برای تحول آموزش در دانشگاه‌ها تهیه شده که به زودی اجرا می‌شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلین با اشاره به قول وزیر بهداشت برای سر و سامان دادن به طب سنتی اظهار کرد: ایشان همچنین در مورد دارو گفت که در حال حاضر تنها در ۱۸ قلم دارو با محدودیت روبرو هستیم ولی داروهایی که در داخل تولید می‌شوند را اجازه واردات نمی‌دهیم. قبلاً این اجازه داده می‌شد.

وی همچنین گفت: آقای نمکی عنوان کرد که طرح مقابله با پوسیدگی دندان در مدارس شروع شده و قرار است به همه مدارس تسری یابد تا دانش آموزان دندان پوسیده نداشته باشند.

آقای نمکی همچنین بیماری فشار خون را مرگ خاموش عنوان کرد و گفت که باید در این باره بسیج همگانی صورت گیرد تا هم مردم متوجه اهمیت موضوع شوند و هم شرایط برای مقابله با این بیماری فراهم شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلین با اشاره به اظهارات مطرح شده از سوی نمایندگان در این نشست گفت: نمایندگان مشکلات دارو را مطرح و عنوان کردند که برخی داروها در بازار نیست و مردم برای تهیه آن با مشکل مواجه هستند. علاوه بر این در مورد اداره دانشگاه‌های علوم پزشکی هم نگرانی‌هایی از سوی نمایندگان مطرح و عنوان شد که دانشگاه‌های علوم پزشکی به وزارت علوم واگذار شود یا اگر قرار است با هم اداره شوند فکری در این باره صورت گیرد. یکی دیگر از نکات مورد اشاره نمایندگان ضعف وزارت بهداشت در پیشگیری از بیماری‌ها بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنها در ۱۸ قلم دارو ب&#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..