تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خاور» برای هر سهم ۱۶۴ ریال سود ساخت

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت فنرسازی خاور در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ برای هرسهم ۱۶۴ ریال سود ساخت که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته توانست مبلغ سود هرسهم را از زیان ۴۷۹ ریالی خارج کند.

سود عملیاتی این شرکت در مدت مورد گزارش ۴۸ میلیارد ریال، سود خالص را ۳۲ میلیارد ریال و سود انباشته در پایان دوره سه میلیارد ریال رقم خورد.

«خاور» در تشریح اهداف خود در بخش تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که قصد توسعه صادرات و حضور پایدار در بازارهای بین المللی خارجی را دارد و همچنین تداوم سود آوری از طریق بازنگری فرآیندها را حفظ خواهد کرد و از فرصت‌های سودآوری و بهره برداری بهینه از نقدینگی استفاده می‌کند.

این شرکت در تلاش است تا برنامه‌های خود را محقق کند و به اهداف پیش بینی شده در بودجه دست یابد. «خاور» به دنبال شناسایی و جلوگیری از صرف مخارج غیر ضرور غیر مولد اصلاح ساختار مالی بهای تمام شده محصولات است.

این شرکت در برآوردی که از برنامه‌های تامین مالی و تغییرات هزینه‌های مالی شرکت داشته اعلام کرده که در دوره ۱۲ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد از بانک‌های تجارت، سپه و صادرات متناسب با نیاز مالی شرکت جهت تامین سرمایه در گردش دریافت می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خاور» برای هر سهم ۱۶۴ ریال سود ساخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..