تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزنامه انگلیسی اطلاعات تازه‌ای از سرکرده داعش منتشر کرد

 گفته می‌شود ابوبکر بغدادی، رهبر گروه تروریستی داعش به دنبال شکست خلافت داعش در عراق و سوریه از مخفی‌گاهش در این کشورها گریخته است.

حالا اما این مساله مطرح شده است که او به دیگر رهبران و اعضای داعش که این منطقه را برای پیوستن به شاخه این گروه در شرق افغانستان ترک کرده‌اند، پیوسته است.

به گزارش روزنامه سان، زید حمید، بنیانگذار اندیشکده  "برس‌تکس"(  BrassTacks ) اشاره کرده است که ابوبکر بغدادی در تازه‌ترین اظهارات ویدئویی‌اش روی تشکچه‌هایی نشسته است که مربوط به منطقه عراق و سوریه نیست.

حمید که یک کهنه سرباز جنگ افغانستان و شوروی است در توییتر نوشت: تازه‌ترین ویدئوی بغدادی، رهبر داعش نشانگر چیزی است. با توجه به مدل چیدمان این فضا و تشکچه‌ها (می‌توان گفت که) او اکنون در افغانستان است.

این ادعا همچنین با گفته‌های هشام الهاشمی، کارشناس عراقی که گفته است بغدادی هنوز در عراق و سوریه به سر می‌برد، در تعارض است.

طبق گفته او، بغدادی احتمالاً در مناطق بیابانی یا وادی حوران در استان انبار عراق یا در بیابان حمص سوریه است.

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزنامه انگلیسی اطلاعات تازه‌ای از سرکرده داعش منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..