تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرداری امکانات را برای خود نگه می‌دارد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سید محمد بطحایی صبح امروز در بیستمین سال تاسیس سازمان دانش‌آموزی اظهار کرد: برنامه‌های پرورشی و تربیتی باید تقویت شود و مصمم هستیم برنامه‌ها را پیش ببریم البته مربیان نباید در مضائق شدید امکانات باشند و  متاسفانه شاهدیم که دستگاه‌های بزرگ و شهرداری امکانات را برای خودشان نگه می‌دارند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم دانش آموز به بیگانگان دل نبندد امروز باید امکانات در اختیارش قرار گیرد و آنچه توقع نظام اسلامی است پیاده شود؛ امروز فضای مجازی به شدت وقت دانش‌آموزان و حتی ما را می‌گیرد و بخش عمده وقتشان در فضای مجازی می‌گذرد که  این فضا فرصت‌ها و البته خطراتی هم دارد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: جای آشنا شدن با خطرات فضای مجازی سازمان دانش‌آموزی و سایر تشکل‌هاست اما اگر منابع لازم نداشته باشند، نمی‌توانند کار کنند و  با سخنرانی کردن اتفاقی نمی‌افتد.

بطحایی ادامه داد: تشکل‌ها اگر‌ امکانات و منابع لازم را نداشته باشند با سخنرانی کردن اتفاقی نمی‌افتد و حرف‌های من را گوش می‌هند که بهتر از من می‌دانند و اگر‌ این حرف‌ها از زبان من بیان می‌شود به نمایندگی از شما است.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان باید در اردو و در کنار هم و زمانی که مهارت زندگی کردن را تمرین می‌کنند، تهدیدات را بشناسند و بدانند که فضای مجازی به شدت آنها را تحت تاثیر قرار داده است و تیزی فضای مجازی ممکن است آینده آنها را به خطر بیاندازد.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: دوستان عزیزم در سازمان دانش‌آموزی ضمن تشکر مضاعف از تمام شما یادمان نرود تمام برنامه‌های این سازمان باید تقویت‌کننده هویت ایرانی و اسلامی باشد چون علت تشکیل این تشکل‌ها این است که بچه‌ها با سرمایه ارزشمند هویت خودشان آشنا شوند و به زور هم نباید تحمیل کرد، این سرمایه ارزشمند است و اگر دانش‌آموزان ریشه‌های آن را که در فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی است، بشناسند دیگر‌ نیازی به اجبار نیست و کمتر جامعه‌ای این سرمایه ارزشمند را دارد.

بطحایی گفت: برنامه‌های ما باید یک قدم بچه‌ها را در صیانت از هویت خودشان نزدیک کنند و اگر برخی برنامه‌ها اینگونه نباشد ممکن است به ضد خودش تبدیل شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرداری امکانات را برای خود نگه می‌دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..