تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمعیت دانش آموزی بالا و کمبود شدید فضای آموزشی در البرز

به گزارش خبر آنلاین، عزیزاله شهبازی اظهار داشت: احداث فضاهای آموزشی جدید در البرز که دارای بیشترین مدارس دوشیفته، رشد بالای سالانه دانش آموزی، تراکم دانش آموزی بالاتر از میانگین کشوری در کلاس درس و فرسوده بودن نیمی از مدارس می باشد، ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: البرز استانی با هویت است که در آن عالمان و نخبگان بزرگی در عرصه های دینی، علمی و هنری رشد پیدا کرده اند و به انقلاب و جامعه خدمت کردند لذا مردم این استان می توانند مثل گذشته با مشارکت در کارها برگ دیگر بر افتخارات البرز بیفزایند.
وی یادآور شد: در برخی از مناطق البرز واحدهای مسکونی به صورت مجتمع یا شهرک احداث شده است در حالی که فضای آموزشی برای آن پیش بینی نشده است.
وی تصریح کرد: البرز نیاز به ساخت فضای آموزشی دارد زیرا جمعیت دانش آموزی آن هر ساله در حال رشد است و باید سالانه ۴۰۰ کلاس درس جدید در این استان احداث و تجهیز شود.
رئیس شورای آموزش و پرورش البرز ادامه داد: به طور قطع بودجه‌ها و اعتبارات دولتی جوابگوی نیازهای موجود نیست، به این دلیل انسان‌های خیر وارد میدان شده و با ساخت مدرسه به میهن خود خدمات ارزشمندی ارائه می دهند.
شهبازی با اشاره به اینکه خیران مدرسه ساز تلاش‌های گسترده‌ای برای ساخت فضاهای آموزشی در البرز انجام داده اند، افزود: اما با توجه به نیاز این استان به کلاس درس ، نیاز به افزایش مشارکت های مردمی با هر توان مالی داریم.
وی بیان داشت: ساخت و تجهیز ۷ هزار کلاس درس در البرز از طریق تخصیص اعتبارات کشوری و استانی سال های زیادی طول می کشد در حالی که افزایش سطح مشارکت های مردمی می تواند به ساخت کلاس های درس در این استان سرعت ببخشد.

وی در ادامه به برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز البرز در بیست و ششم اردیبهشت ماه جاری اشاره کرد و افزود: از همه خیران دعوت می کنیم با مشارکت در این جشنواره گامی دیگر در راه ساخت کلاس های درس برای فرزندان ایران کوچک بردارند.
وی تاکید کرد: همیشه با مشارکت افراد نیکوکار مشکلات بزرگی در کشور حل شده است که یکی از این مشکلات در بخش فضای آموزشی بوده است به این دلیل است که از خیران نیک اندیش مدرسه ساز به عنوان بازوان دولت در ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی یاد می شود.
استان البرز ۴۶۰ هزار دانش آموز دارد.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمعیت دانش آموزی بالا و کمبود شدید فضای آموزشی در البرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..