تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سود ۲۴ریالی برای هر&#15

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، شرکت ماشین سازی اراک در اطلاعات و صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷ سود هرسهم را ۲۴ریال اعلام کرد که این رقم برای مدت مشابه سال گذشته ۱۹ریال زیان بوده است.

"فاراک" در این مدت زیان عملیاتی ۱۰۰میلیارد ریالی داشته است. همچنین سود خالص شرکت به ۱۴۸میلیارد ریال رسیده و زیان انباشته در پایان دوره ۹۵۰میلیارد ریال رقم خورده است.

در برآوردی که این شرکت از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی شرکت داشته تسهیلات مالی دریافتنی در مقایسه با سال مالی گذشته حدود ۹درصد کاهش را نشان می دهد و مانده تسهیلات شرکت از بانک های ملت، صادرات و ملی است.

علاوه بر این "فاراک" برنامه های با اهمیت خود را طرح بهســازی و نوســازی خطوط تولید گروه متالورژی، طرح بهسازی و نوسازی خطوط تولیدی گروه ماشین مونتاژ و استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های نوین در فرآیند تولید، اجرای پروژه ها به صورت EPC ، اجرای پروژه ها بصورت EPCF و طـرح تولیـد پمپ هـای ویـژه نفـت و گـاز اعلام کرده است.

از سوی دیگر این شرکت در پی اجرای قرارداد ساخت پل در شهرستان بابلسر و عدم توانائی شهرداری آن شهرستان در پرداخت مطالبات این شرکت، کارفرمای مذکور پیشنهاد واگذاری زمین به همراه مجوز ساخت را ارایه کرده و پس از انجام بررسی های کارشناسی با عنایت به موقعیت مناسب زمین پیشنهادی و داشتن مجوز ساخت زمین یاد شده با متراژ ۳۴۶۵ مترمربع بابت مطالبات به این شرکت تحویل شده و با توجه به برنامه های هیات مدیره وقت اقدامات عملیاتی انجام شده است.

با توجه به حجم سرمایه گذاری مورد نیاز برای انجام پروژه با ۳شرکت جهت اجرای پروژه بصورت مشارکتی مذاکره شده که با عنایت به رکود بازار مسکن توافقی حاصل نشده است. پروژه مذکور برای احداث ۱۶۶ واحد آپارتمان به متراژ تقریبی ۳۷هزار و ۲۵۰مترمربع در نظر گرفته شده که در حال حاضر ۹درصد پیشرفت فیزیکی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سود ۲۴ریالی برای هر&#15»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..