تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه مسیر کمال و سعادت را به درستی طی کنیم؟ + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، آنچه کمک می‌کند انسان مسیر کمال را به سرعت و درستی طی کند، توکل به خدا و با خدا بودن است. باید پس از برنامه ریزی و تلاش، نتیجه همه کار‌ها را به خدا سپرد که به پشتوانه حضرت حق تعالی، بهترین‌ها برای انسان رقم بخورد.

مومنان فقط در زمان نماز خواندن، خدا را صدا نمی زنند

حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق کفیل سخنران و کارشناس امور دینی در این باره به خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ماه رمضان تمرین همیشه با خدا بودن است. سحر بلند شویم و به یاد خدا سحری بخوریم؛ روزه را با یاد خدا بگیریم. خداوند می‌فرمایند مومنین همیشه با خدا هستند. وقتی کسی تهدیدشان می‌کند، مقاومت می‌کنند و می‌گویند إِنَّا إِلى رَبِّنا راغِبُونَ ما خدا را داریم و او پشتوانه ماست. مومن وقتی خشمگین می‌شود، در اوج اعصاب خردی و ناراحتی خشمش را فرو می‌برد. چرا؟ چون خدا دارد. مومن وقتی می‌خواهد ازدواج کند، این آیه شریفه را مد نظر قرار می‌دهد که إِن یَکونوا فُقَراءَ یُغنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضلِهِ از فقر نترسید که اگر تنگدست باشید، خداوند از فضل خود بی نیازتان می‌گرداند.

مومنان فقط در زمان نماز خواندن، خدا را صدا نمی زنند

وی افزود: خداوند می‌فرماید قدم بردارید، کمکتان می‌کنم. مومنان فقط در زمان نماز نمی‌گویند خدا؛ آن‌ها در میدان جنگ و صلح هم خدا را صدا می زنند. مومنان وقتی عبادت می‌کنند می‌گویند إِنَّ صَلاتی وَ نُسُکی وَ مَحْیایَ وَ مَماتی لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمینَ. آنها وقتی عبادت می‌کنند، تمام زندگیشان را توحیدی می‌دانند. این یعنی همه چیز مومن برای خداست. خدا می‌گوید همیشه بگو خدا. در شادی و غم بگو خدا؛ بلند می‌شوی بگو خدا، می‌نشینی بگو خدا. آیت الله حسن زاده می‌گفتند هر روز حداقل ۱۰۰ مرتبه بگویید الله. با خدا باشیم تا خدایی زندگی کنیم.

دانلود

انتهای پیام/

با خدا بودن، راه رسیدن به آرزو‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه مسیر کمال و سعادت را به درستی طی کنیم؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..