تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف حشیش با نشانِ دخترِ ترامپ در شهرکرد

۸۶۲۳۳۱

۵۷۲۴ 

محموله مواد مخدر حشیش با نشان تجاری ایوانکا ترامپ در شهرکرد کشف شد.

خبرگزاری ایلنا: فرمانده انتظامی استان چهار محال و بختیاری گفت: بزرگترین محموله ماده مخدر حشیش برای نخستین بار با نشان تجاری شرکت تولیدی ایوانکا ترامپ در این استان کشف و ضبط شد.

سردار غلامزاده افزود: این محموله نزدیک به 170 کیلوگرم است که از یک دستگاه خودروی سواری کشف شد و دو نفر قاچاقچی هم دستگیر شدند.

کشف حشیش با نشانِ ایوانکا ترامپ در شهرکرد

وی گفت: ماری جووانا و مشتقات آن با استفاده از قوانین آزاد آمریکای شمالی در آسیای میانه و جنوب شرق آسیا تولید، بسته‌بندی و صادر می‌شود.

حشیش از صمغ گل مؤنث شاهدانه تولید می‌شود و هم‌خانواده گل، ماری جووانا و ِگرَس است که از برگ و ساقه این گیاه حاصل می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف حشیش با نشانِ دخترِ ترامپ در شهرکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..