تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله سالک به عراقچی: اگر هنری دارید «اینستکس» را حل کنید

۸۶۲۳۲۷

۲۷۰۳ 

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت آقای عراقچی اگر هنری دارد، مسئله اروپا و همین کانال مالی موسوم به اینستکس را حل کند که اروپایی ها قول داده بودند این مسئله را در طی چند هفته اجرایی کنند.

خانه ملت نوشت: عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت آقای عراقچی اگر هنری دارد، مسئله اروپا و همین کانال مالی موسوم به اینستکس را حل کند که اروپایی ها قول داده بودند این مسئله را در طی چند هفته اجرایی کنند.

احمد سالک درگفت و گویی، به اظهارات معان سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در رابطه با مهاجرت افغانی ها اشاره کرد و گفت: دلیل اینکه آقای عراقچی موضوع مهاجرت افغانستانی ها را در یک گفت و گوی زنده تلویزیونی مطرح کرده است را نمی دانم.

حمله سالک به عراقچی: اگر هنری دارید «اینستکس» را حل کنید

در شرایط فعلی ما باید با همسایگان خودمان روابط بسیار دوستانه ای داشته باشیم وی در ادامه افزود: اما شاید به این دلیل باشد که بخواهد سازمان ملل را برای دریافت بودجه هایی که به مهاجرین کشورهای دیگر اختصاص می دهند تحت فشار قرار دهد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس تصریح کرد: در این شرایط فعلی ما بایستی با همسایگان خودمان یک روابط بسیار دوستانه ای داشته باشیم بنابراین طرح چنین مسائلی به هیچ وجه در این زمان به مصحلت کشور نبوده است و سبب ایجاد یک تنش درون تشکیلاتی در داخل و خارج از کشور می شود.

جمهوری اسلامی ایران به مهاجرین کشورهای مختلف خدمات زیادی کرده است .

نماینده مردم اصفهان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به مهاجرین کشورهای مختلف اعم از سوری،افغانی و پاکستانی خدمات زیادی کرده است و اینها در جاهای گوناگونی از قبیل دانشگاه ها و حوزه های علمیه مشغول به فعالیت و تحصیل هستند اما یک مرتبه آقای عراقچی بحث مهاجرت افغانی ها را مطرح می کند و این خدمات را زیر سوال می برند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: آقای عراقچی اگر هنری دارد، مسئله اروپا و همین کانال مالی موسوم به اینستکس را حل کند که اروپایی ها قول داده بودند این مسئله را در طی چند هفته اجرایی کنند اما تاکنون آن را عملیاتی نکرده اند و در واقع اروپایی ها کلاه به سر تیم مذاکره کننده گذاشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله سالک به عراقچی: اگر هنری دارید «اینستکس» را حل کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..