تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی تفاوتی مسئولان فرهنگی موجب افزایش ناهنجارهادرجامعه شده است

بی تفاوتی مسئولان فرهنگی موجب افزایش ناهنجارهادرجامعه شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  حجت الاسلام جوادطاهری امام جمعه تربت جام در جمع مدیران نواحی طلایه داران معروف گفت:مردم به افزایش ناهنجاری‌ها، بد حجابی و گران فروشی‌ها در جامعه اعتراض دارند و برای فرهنگ سازی و پیشگیری از ناهنجاری‌ها بیش از ۴۰۰ طلایه دار معروف آموزش و ساماندهی شدندکه تا کنون   وارد کار نشدند .
وی ادامه داد:درماه رمضان فضابرای معروف فراهم است و درپارک‌ها ارشاد آغاز شود تا از شرمندگی مردم بیرون بیایم و ازظرفیت آماده بودن طلایه داران معروف استفاده شود.

دادستان عمومی و انقلاب تربت جام گفت:استقرار طلایه داران معروف برای یک امر خاص نباشدو درپارک‌ها با نصب چادر اکیپ‌ها فعال و موارد لازم را متذکر شوند.

ولی قنبری راد افزود: گروهی از طلایه داران با مراجعه به ادارات ضعف‌ها و منکرات را بررسی به دادستانی اعلام تا نقاط منفی کتبابه مدیر دستگاه برای رفع اعلام شود و درصورت عدم توجه جنبه کیفری دارد و امکان انفصال از هم دارد.

وی ادامه داد:درحال حاضر تعدادی از گرو‌های طلایه داران وارد عمل شدند و بستر را برای ورود بیشتر اکیپ‌ها فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای تمام قوانین نظام اسلامی مشمول امربه معروف و نهی از منکر است وباید تذکر لسانی را در جامعه فرهنگ سازی کنیم.

انتهای پیام//ز. ج

باید تذکر لسانی را در جامعه فرهنگ سازی کنیم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی تفاوتی مسئولان فرهنگی موجب افزایش ناهنجارهادرجامعه شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..