تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۴۸۷ میلیارد ریال پروژه عمرانی در سنندج اجرا شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، معاون عمرانی فرماندار سنندج گفت:اعتبارات لازم  در قالب ۴۹ پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف شهرستان سنندج هزینه شد.

منصور مولانایی با اشاره به اینکه اعتبار هزینه شده در حوزه شهرداری ۷۵ میلیارد ریال بود، افزود: این رقم در حوزه‌های آب و فاضلاب شهری ۵۲ میلیارد ریال و آبفار ۳۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بود.

معاون عمرانی فرماندار سنندج یادآور شد: سال گذشته در حوزه‌های گازرسانی ۹۴ میلیارد و ۶۷۳ میلیون ریال و راه و شهرسازی نیز ۱۰۲ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال در این شهرستان هزینه شد.

وی اعتبار هزینه شده مربوط به حوزه برق رسانی را نیز ۵۷ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: سرمایه گذاری انجام شده در حوزه تعاون روستایی سنندج نیز ۹۰۰ میلیون ریال بود.

مولانایی به تامین آب شرب روستای آویهنگ با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال را از جمله طرح‌های انجام شده در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: گازرسانی به روستای ماموخ سفلی و علیا با ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های به بهره برداری رسیده در سال گذشته بود.

معاون عمرانی فرماندار سنندج تاکید کرد: سال گذشته ساختمان جدید شهرداری منطقه سه سنندج با ۲۱ میلیارد ریال و تصفیه خانه فاضلاب شهر حسین آباد با ۳۲ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ع

سال گذشته سرمایه گذاری انجام شده در حوزه تعاون روستایی سنندج نیز ۹۰۰ میلیون ریال بود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۴۸۷ میلیارد ریال پروژه عمرانی در سنندج اجرا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..