تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گل اول پرسپولیس به ماشین سازی 21 اردیبهشت + فیلم

جای کویتونگو با ضربه چیپ تماشایی دروازه پرسپولیس را باز کرد و آزادی را به سکوت فراخواند.

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: پرسپولیس در حالی اکنون بازی ماقبل پایانی لیگ هجدهم را برابر ماشین‌سازی تبریز برگزار می‌کند که برتری برابر تیم تبریزی و از سوی دیگر از دست دادن امتیاز توسط سپاهان در مسابقه همزمان مقابل پدیده، موجب قهرمانی قطعی سرخ پوشان برای سومین فصل متوالی خواهد شد و آن‌ها می‌توانند به افتخار مهم دیگری با مربی کروات خود برسند، اما در آن سوی میدان شاگردان محمدرضا مهاجری نیز می‌خواهند پرسپولیس را مثل سه هفته اخیر متوقف کنند و جلوی این تیم برای کسب جام را بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گل اول پرسپولیس به ماشین سازی 21 اردیبهشت + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..