تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد پرسپولیس حفظ شد

۸۶۲۳۳۲

۳۸۱۴ 

اگرچه پرسپولیسی ها برای قطعی کردن قهرمانی شان در لیگ برتر، در برابر ماشین سازی تبریز به پیروزی نیاز داشتند اما با تساوی که در این بازی به ثبت رسید، تیم برانکو به رکورد جالبی در بازی های خانگی اش در این فصل دست پیدا کرد.

وب سایت فوتبالی: اگرچه پرسپولیسی ها برای قطعی کردن قهرمانی شان در لیگ برتر، در برابر ماشین سازی تبریز به پیروزی نیاز داشتند اما با تساوی که در این بازی به ثبت رسید، تیم برانکو به رکورد جالبی در بازی های خانگی اش در این فصل دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به اینکه بازی در برابر ماشین سازان تبریزی آخرین بازی خانگی اين تيم در لیگ هجدهم محسوب می شد با این تساوی، رکورد شکست ناپذیری پرسپولیس در خانه برای تیم برانکو به دست آمد.

تنها شكست پرسپوليس در اين فصل ليگ برتر در برابر فولاد در اهواز رقم خورد و با توجه به اینکه بازی آخر پرسپولیس در شهر جم برگزار می شود تیم برانکو تنها تیم شکست ناپذیر در بازی های خانگی اش در بین همه تیم های لیگ برتری لقب می گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد پرسپولیس حفظ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..