تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶ نمایشنامه توسط «سوره مهر» برای چاپ معرفی شدند

۶ نمایشنامه توسط «سوره مهر» برای چاپ معرفی شدندبه گزارش حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنر‌های نمایش حوزه هنری به سرپرستی ایوب آقاخانی پس از اتمام بخش‌های مختلف زمان‌بندی‌شده فصل اول از دورِ نوین پروژه جامع ملی «چهار فصل تئاتر ایران» با عنوان «ایران در بستر تاریخ» و تجمیع آرای اعضای هیأت علمی این فصل، متشکل از حسین پاکدل، شهرام زرگر و فرهاد امینی با بررسی نسخه‌های نهایی ۱۱ نمایشنامه خروجی این فصل، تعداد ۶ نمایشنامه را به عنوان آثاری که شأنیت تولید و چاپ دارند، معرفی کرده است.

آثار انتخاب شده به شرح زیر هستند:

«صدای ما سفید است» / عارف مهتاب / اردبیل

«دستکش‌های قرمز» / امیرحسین طاهری / کرمان

«تماشاخانه‌ای در فیشرآباد» / سروش بهاری / مازندران

«کافه چیا» / صابر دل‌بینا / کردستان

«بی‌مصرف‌ها» / سعید بادینی / سیستان و بلوچستان

«عمه‌خانم» / اباذر محمدحسنی / خوزستان

دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری به عنوان دبیرخانه این پروژه آموزشی یادآور شده بقیه آثار این دوره نیز آثار قابل توجهی هستند که تنها دلیل قرار نگرفتن‌شان در فهرست نهایی اعلام شده احراز نشدن مؤلفه دوم مورد نظر کارشناسان و اعضای هیأت علمی این فصل، یعنی قابل چاپ بودن است و می‌توانند در عرصه‌های جدی مورد استفاده قرار گیرند.

این دفتر نمایشنامه‌های یاد شده را به انتشارات سوره مهر برای چاپ به صورت مستقل یا در قالب مجموعه معرفی کرده است که چاپ این آثار به هر یک از اَشکال یاد شده منوط به صلاحدید خودِ انتشارات خواهد بود. چاپ این آثار به صورت مستقل یا در نهایت در مجموعه سه تایی پیشنهاد این دفتر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶ نمایشنامه توسط «سوره مهر» برای چاپ معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..